איך יוצרים קשר עם פייסבוק בטלפון? למדו כיצד להגן על עצמכם ברשת ביעילות

אין ספק שפייסבוק חיברה בין הרבה אנשים, עסקים ויוצרים בתחומים שונים ובכך הגדירה מחדש את מושג החיברוּת. אבל, שאלתם את עצמכם בעבר כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת הענק בנושאים שונים? מה תעשו אם עובד שאחראי על סינון תכנים יחליט לסגור לכם את הפרופיל בשוגג או גרוע מכך, שלא בצדק? מה ניתן לעשות אם פורסם פוסט עם תוכן מועתק, פרי ידכם? על הנושאים הללו לא יהיה מנוס מיצירת קשר ישירה עם פייסבוק. מעוניינים לדעת איך עושים זאת? הנתיב עובר דרך משרד עורכי דין נזיקין ישראלי המתמחה ברשתות חברתיות.

יצירת קשר עם פייסבוק – כך תעשו את זה נכון

החברה יושבת בשדרות רוטשילד בתל אביב ויש לה קו טלפון לפניות בעלי הפרופילים והעמודים באתר. המעוניינים להסדיר מול פייסבוק נושאים שונים שהם נפגעו מהם, החל מעוולה של גולשים אחרים ועד עוולה של הנהלת החברה בעצמה, צריכים לפנות לעורך דין נזיקין. לצד תיקים כמו תביעות דיבה ולשון הרע, עוסק עורך דין זה גם ביישור הדורין מול הנהלות של רשתות חברתיות. הוא יצייד אתכם בכל הפרטים של פייסבוק ישראל טלפון, כתובת וכתובות מייל רלוונטיות, לצד מכתבים מנומקים שהוא ינסח בעקבות מקרה המבחן שקרה לכם.

תגובת פייסבוק בפועל, בממוצע, לאחר התערבות עורך דין נזיקין מומחה – מהירה מהרגיל

בדרך כלל, כאשר עורך דין נזיקין מומחה פונה לפייסבוק בשמכם, התוצאה היא שהעובדים יבצעו את מה שתבקשו, וביעילות. זאת, בהשוואה לפנייה לפייסבוק לבד שתגרור הרבה חילופי מכתבים ומבחני אמינות שבודקים האם אתם או גורם העוולה הוא שצדק. שנגלה לכם סוד? ככל שאתם תגישו את הבקשה לפייסבוק, גורם העוולה הוא שיצדק בדרך כלל כי הנהלת פייסבוק מתמודדת עם מעל מיליון תלונות שמוגשות מדי יום על ידי ישראלים ולכן היא מעבירה ל- HIGH PRIORITY חלק מהן ואת חלקן לא. מהו החלק שהיא מעבירה? זה אשר עורך דין נזיקין פנה בגינו בשמכם. לכן, אל תסתפקו בלשאול רק איך יוצרים קשר עם פייסבוק; עמדו בקשר עם עורך דין שיודע איך לפנות אליהם וכיצד לדבר איתם שיירתמו שוב לטובתכם.