איך לבחור אינסטלטור בחולון לשיפוץ דירה ישנה?

במצב הנדל"ן כמו שהוא היום, רבים מוציאים אפשרות לרכישה של דירה ישנה מאוד במחיר מוזל, ומגלים כי יוכלו לשפץ אותה באופן מלא ולקבל דירה בדיוק כפי שהם חולמים, רק בעלויות נמוכות יותר משווי השוק של אותה דירה לאחר השיפוץ.

היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר רוכשים דירות ישנות ומבצעים שיפוץ מאפס, ולכן אם גם אתם עומדים לפני פרוייקט כזה, אחד מאנשי המקצוע אשר עליכם לשים לב היטב לבחירה שלו, הוא אינסטלטור.

אינסטלטור הוא בעל מקצוע חשוב בכל שיפוץ בבית, ובמיוחד אם מדובר בשיפוץ של דירה ישנה, ולכן קראו את המאמר הבא ותמצאו טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את האינסטלטור המתאים ביותר לעבודות מהסוג הזה.

 

היכרות עם מערכות אינסטלציה ישנות

כאשר אתם בוחרים אינסטלטור בחולון לשיפוץ של דירה ישנה, עליכם לבצע בחירה באינסטלטור אשר יש לו היכרות עם מערכות אינסטלציה ישנות. ישנם אינסטלטורים אשר התחילו את עבודתם בתחום רק לאחרונה ומכירים בעיקר את המערכות החדשות, אך יתקשו להתמודד עם מערכות ישנות מאוד ועם שיטות שהיו נהוגות לפני 50 שנה ויותר.

לכן, כאשר אתם בוחרים אינסטלטור לשיפוץ של דירה ישנה חשוב שתבדקו היטב את האינסטלטור ובחרו דווקא באינסטלטור שכבר עוסק שנים רבות בתחום ויש לו כמה שיותר ניסיון בעבודה עם מערכות אינסטלציה ישנות.

 

מצלמה תרמית

בדירות ישנות רבות מערכות האינסטלציה כבר מתפוררות, חלק מהן סתומות או דולפות, ואם אתם משקיעים בשיפוץ של הדירה, ולא רוצים לגלות לאחר זמן קצר עובש בכל הקירות ורטיבות אשר הורסת את השיפוץ החדש שלכם, חשוב לבחור אינסטלטור ברמת גן או חולון אשר יגיע אל הדירה עם מצלמה תרמית ויוכל לבדוק היטב את כל מערכות האינסטלציה בדירה.

כך הוא יוכל להמליץ לכם על המקומות בהם יש להחליף את הצנרת או להתקין חיזוקים שונים ועוד, ולהפוך את השיפוץ שלכם לאיכותי יותר, ואת הדירה עצמה לכזו שתוכלו ליהנות ממנה למשך שנים רבות.

את הייעוץ הזה קבלו לפני השיפןץ, שכן אם יוחלט כי דרושה עבודת אינסטלציה רבה, הדבר ישפיע על התקציב שלכם ואולי יצריך מכם ויתור על עבודות פחות נחוצות.