המדריך המלא לבחירת חברת הרחקת יונים

הרחקת יונים הוא שירות חשוב לבית הלקוח ברמה הבטיחותית והסניטרית. בבית שבמרפסות שלו מקננות יונים, הדיירים מסתכנים במחלות ובזיהומים שהציפורים הללו נושאות עמן. מעוניינים לדעת כיצד לבחור חברת הרחקת יונים? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע בנושא זה.

בחרו בחברה שמיישמת פתרונות המתאימים לתשתיות בביתכם

אם האזור בו ישנו חלון קינון יונים מכיל חור יציאה לתשתיות חשמל וליידו שקע חשמלי, מומלץ לבחור בתשתית מסילות חשמל זעירות שניתן לחבר לחשמל ולסלק באמצעותן את היונים. הן מעבירות להם תחושה מעקצצת ולא נעימה שלא רק שתרחיק אותם, הן יזהירו בעלי כנף אחרות לא "להחנות במרפסת שלכם. האזור יסומן כחופשי מקינון, כמתוכנן. במידה ואין לכם חור יציאה לחשמל ואינכם מעוניינים לקדוח אחד, ניתן לשים פסל של עורב, מכשיר הרחקה אולטרסוני, דוקרנים או דבק ייחודי להרחקת היונים.

ודאו שהחברה משתמשת בתשתיות איכותיות שעובדות הלכה למעשה

רוב חברות הרחקת יונים מוכרות את אותם פרטי ציוד אבל איכותו משתנה, משוטם שלצד דיירים שנהנים מהרחקת מלאה, ישנם דיירים שהשתמשו בשירות ההרחקה ולא הבטיחו אותו עדיין. זה מראה על סוג השירות ובפרט סוג המוצרים שהתקבל. הוא צריך להיות הטוב ביותר האפשרי עבורכם על מנת לאפשר לבצע את ההרחקה באופן מיטבי, עד כדי חוסר חזרה של היונים לקנן במרפסות ובחלונות שלכם.

מומלץ להבטיח אחריות ותמיכה למוצרי ההרחקה

בשונה מחברות הדברה שמלוות אלכם פיזית כמומחיות בשימוש בחומרים, חברות הרחקת יונים לא מיישמות ליווי שכזה, הן רק ספקיות המוצרים, לרוב עם שליח. חשוב לוודא שעל אף מצב הקורונה, החברה תהיה צפויה להתקשר עמכם כאשר תבקשו בכך או אם אתם חושדים שהמוצרים לא עובדים כמו שצריך ואתם מעוניינים בהסבר מקצועי מהספק שלכם.

השוו מחירים של מוצרי הרחקה ובחרו על פי המתאים לכם ביותר

בשלב זה חשוב להכיר עלויות של חברות הרחקת יונים ולבחור בטובה ביותר בפאן המקצועי, ובמחיר. שילוב זה יבטיח יישום שירות על פי דרככם ובתנאי התשלום המבוקשים לכם. כמובן שאסור לפסוח על איכות ויש לוודא שהחברה מספקת לכם מענה יעיל ומהיר שיסייע לכם להשלים כל משלוח בעתיד.