טיפים לבחירת כספת לשימוש ביתי

אחת המשימות החשובות בבית שיש בו מזומן שטרות, תכשיטים, סמים רפואיים ויהלומים היא בחירת כספת ייעודית לאחסון טובין רגישים אלו. כספת נדרשת, על פי חוק, גם עבור מאבטח פרטי או איש כוחות הבטחון אשר באמתחתו כלי נשק. אנו ממליצים לאפיין כספת בבית בדרך הבאה, על בסיס מקבץ טיפים זה.

טיפ מס' 1 – הקפידו לרכוש את הכספות שלכם רק בחברת ביטחון עם הכשרה בתחום הכספות

כשאתם רוכשים כספת בחנות כלבו לבית, אתם מסתכנים בפריצה קלה ובחדירה פשוטה, לא רק על ידי פורצים מקצועיים אלא גם על ידכם. בשוד, השודד אפילו לא יטרח לקחת את הכלי איתו בעת תכנון המנוסה. הוא פשוט ינחית מכת אגרוף על הגג של הכספת ויקפיץ את הדלת החוצה. אם הוא יכול לעשות כן, גם אתם יכולים בשגרה, ולכן זו לא הכספת שהייתם רוצים לשמור בה על הרכוש שלכם. כספת עם בולמי זעזועים, משקופי U ופלדה בציפוי זכוכית ניתן לרכוש רק מחברת כספות מקצועית.

טיפ מס' 2 – בחרו לרכוש כספות המתאימות לייעוד שלהן

אם הכספת נועדה לכלי הנשק שלכם, חשוב לבחור בדגם שמאפשר פירוק של הנשק ממחסנית ואחסון שלה ושל תחמושת לשימוש עתידי, כל זאת על בסיס שליפה קלה של כל אחד מהאייטמים המאוחסנים. כספת לתכשיטים ויהלומים צריכה להיות קטנה בגודלה אך חזקה מאד בעוצמתה, על מנת לאפשר לכם לאחסן גם חלקים קטנים מאד ללא חשש שהם יאבדו או ייבלעו בחריצים של זיזי הדלת בדרך החוצה.

טיפ מס' 3 – אל תקנו את הכספת בלי התקנה מקצועית על ידי מומחים מטעם החברה

בדומה לעוצמה ולחוזק של דפנות הכספת, ישנם תקנים גם לעיגון שלה לקירות בבית. בחירת הברגים, יישום ההטמעה, חיזוק הכספת כדי לחבר אותה לדפנות הבית, כל אלו צריכים להיעשות על הצד הטוב והמקצועי ביותר כדי למנוע זעזוע וניסיונות עקירה של הכספת מאת פורצים. לכן, מאד חשוב שאת ההתקנה של כספת בבית יעשו עובדים מקצועיים מטעם החברה בה רכשתם אותה. בכך, אתם מבטיחים התקן חזק ויציב אשר ישרת אתכם נאמנה ויספק לכם את כל מה שנדרש על מנת לנהל את התכולה הרגישה שלכם בקלות.