מדריך לבחירת ארונות אמבטיה בסגנון כפרי

עיצוב ארונות אמבטיה בסגנון כפרי מצריך ידע בנושאים אדריכליים שונים, ביניהם עיצוב דלתות כללי, שילוב גוונים של רהיטים חדשים והתאמה של פרספקטיבה למרחב. במדריך זה נציג את שלושת הנושאים הללו על מנת לאפשר לכם לבחור ביעילות ארונות אמבטיה בסגנון כפרי אשר עשויים יהיו להתאים לחזות החדרים אליהם הם מיועדים.

גבשו מבנה דלתות מתאים בעיצוב לחדר

את מבנה הדלתות באמבטיה חשוב לגבש על פי מבנה דלתות הפנים של חדר זה, ואם ישנן דלתות נוספות במקלחון ובשידה, מומלץ לשאוב מהן השראה. בדקו מהי הצורה של הדלתות, מעוגלת או מלבנית, ובדקו כיצד נראית ידית הפרזול בכל אחת מהן. על פי עיצוב זה ניתן לגבש, ברמה הכללית, ארונות אמבטיה בסגנון כפרי. השלמת הבחירה צריכה להיעשות באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים. בשלבים הבאים במדריך תלמדו מה צריך לבדוק עוד בשביל לוודא התאמה מלאה לעיצוב החדר.

ודאו כי גוון הארון מתאים לחדר האמבטיה

בדיוק כשם שבוחרים שידה לכניסה לבית היא צריכה להתאים לצבע של דלת הכניסה ולמדפים השונים בחדר, כך קורה גם בתחום ארונות אמבטיה בסגנון כפרי. בדקו מהם הצבעים השולטים במרחב החדר וקבלו החלטה האם לגבש ארונות אמבטיה בסגנון כפרי בהם או בגוון נגדי שעשוי להשתלב בשל אותה ניגודיות. את ההחלטה הטובה ביותר ניתן יהיה לקבל בהדמיית מחשב של חנות ארונות אמבטיה בסגנון כפרי. אל תאשרו עדיין את הארון לפני שלמדתם לבדוק האם הפרספקטיבה שלו עומדת להתאים לחלל המיועד.

בדקו האם הארון מתאים ברמת הפרספקטיבה

בשלב זה אתם נדרשים לקחת סרט מדידה ולבדוק מהם הגדלים הממוצעים של ידיות ארון ודלת במקלחת שלכם, מהו העובי הממוצע של כל דלת ומגירה, ועוד. השוו זאת למפרט הטכני של המידות הללו עבור ארונות אמבטיה בסגנון כפרי, כפי שמפורסם באתר. החדר שלכם קטן? מדובר במידות גדולות מהרגיל בהשוואה לידיות ולעובי הדלתות שלכם? העיצוב לא יתאים, אלא יהיה מגושם מאד. החדר גדול? העובי של הדלתות וידיות הדלת גדולות מהמידות שראיתם באתר? סימן שהארון החדש לא עומד להשפיע על עיצוב החדר. הבחירה הנכונה צריכה להיות אך ורק של ארון במידות כמו שיש לכם בחדר, בהפרשים זניחים של מספר סנטימטרים בודד.