מדריך להתאמת חליפת הגנה למעלית הבניין

חליפת הגנה למעלית נדרשת כיום יותר מאי פעם. שיפוצים בבניינים, שליחים של תן-ביס, וולט והחברות הקטנות, ואפילו עובדים קבועים בבניין שצריכים, מעת לעת, להוביל חפץ כבד כמו תמונה לתלייה, ציוד מטבח וכד' מהווים סכנה לקירות של המעלית. אתם עשויים למצוא אותה שרוטה ובמקרים קשים יותר – את לוח המספרים כמעט מחוק בשל שפשוף קסדות האופנוע והחפצים החדים בהדפס המתכתי שלהם. את האסקלציה הזו חובה למנוע ולא לטפל בה בדיעבד. לכן, אם קיבלתם חזקה לניהול בניין משרדים, חשוב להסדיר בו חליפת הגנה למעלית מבד.

גשו לתפריט העוסק בחליפות למעלית מהדגם שלכם

כנסו לעמוד הדמיית מחשב של חברת חליפות הגנה ובחרו במעלית שלכם. אם אתם יודעים מהו הדגם, חפשו אותו ואם לא, קחו מדידות של התא הפנימי והזינו אותן באתר. זה יפתח לכם דגמי חליפות הגנה המתאימים לגודל הקבינה של המעלית שלכם. הדבר יאפשר לכם לבחור חליפת הגנה למעלית מבד שתתאים לעיטוף הקירות ולא תהיה גדולה או קטנה מדי ביחס למידות התא במעלית המיועדת.

בחרו עיצוב לחליפת המעלית שלכם

בחרו חליפת הגנה למעלית על בסיס העיצוב הנדרש למעלית שלכם. מומלץ להתבונן בעיצוב קירות המעלית, כפתורי המעלית והתאורה הפנימית בה ולבחור חליפה שתשתלב יפה עם הצבעים והצורות של הרכיבים הללו. מומלץ לבחור בדגם שיכסה גם את הכפתורים ויותיר במקומם לוח שקוף שיאפשר לחיצה קלה ופשוטה על המספרים.

הזמינו את הדגם הנבחר כולל התקנה ותעודת אחריות

בכך, אתם יכולים להבטיח חיבור מושלם של חליפת הגנה למעלית שלכם וגם שהאחריות על המוצר תהיה בתוקף. חשוב לעמוד בקשר רק עם ספקים אמינים שמיישמים תמורות אלו באתר הלקוח ולא לבסס את קנייתכם על אספקה בלבד ושאחראי המעלית שלכם יתקין את המוצר לבדו. שירות טוב של חברת חליפות הגנה הוא בדרך כלל גם סימן לבאות למה שיקרה בעתיד אם תזדקקו לתמיכה שלה. בנוסף, הענקת תעודת אחריות מעידה על כך שזהו מוצר איכותי אשר הספק לוקח אחריות עליו בעתיד. על מוצרים לא איכותיים לא מסופקת אחריות או שהי מסופקת למעט מאד שבועות וחודשים בשל בלאי צפוי באותו מוצר.