כיצד סקר שכר הייטק יכול לסייע למעסיקים?

סקר שכר הייטק כשמו כן הוא – סקר המבוצע בין עובדי ההייטק ומאפשר לאמוד את נתוני השכר וכך להעריך נתוני ממוצע שכר בהתאמה לתחום העיסוק, שנות הניסיון ונתונים נוספים.

עד לאחרונה השימוש העיקרי בסקרי שכר הייטק היה עבור עובדי ההייטק. בין אם אלו מחפשי עבודה אשר רצו לענות בצורה מדויקת יותר על שאלת ציפיות השכר, בין אם אלו עובדי הייטק שרצו לבקש העלאת שכר או אפילו סטודנטים אשר התלבטו בין כמה תחומי התמחות שונים.

לצידם, אנו רואים בשנים האחרונות יותר ויותר מעסיקים אשר משתמשים באותו סקר שכר הייטק, ומבינים כי גם להם הוא יכול להיות לעזר רב.

כיצד? איך תוכלו לעשות שימוש עם סקר שכר הייטק כמעסיקים? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

גיוס עובדים מוצלח יותר

שימוש בתוצאות של סקר שכר הייטק יכול לאפשר למעסיקים לבצע גיוס עובדים בצורה הרבה יותר נכונה והרבה יותר מוצלחת.

חברות הייטק רבות, במיוחד חברות קטנות, מגיעות פעמים רבות למצב בו הן מפסידות עובדים טובים ואיכותיים רק בגלל שהצעות השכר שלהן לא נכונות. חברות אשר אין להן מידע על נתוני השכר הנכונים במשק, יתקשו להציב את העובדים במקום מתאים ובסופו של דבר עלולות להפסיד – אם הן יציעו שכר נמוך מידי, העובדים הטובים לא יסכימו להצעות העבודה שלהן, ואם הן יציעו שכר גבוה מידי – ייתכן כי הן יכנסו להוצאות והפסדים מיותרים.

לכן, בזכות סקר שכר הייטק יכולות החברות להעריך בצורה נכונה יותר את השכר המתאים ולבצע גיוס עובדים מוצלח יותר.

קבלת החלטות על העלאות שכר

עוד נושא שבו סקר שכר הייטק יכול לסייע למעסיקים הוא קבלת החלטות נכונה יותר. לדוגמא, אם עובד הגיש בקשה לקבל העלאת שכר, המעסיק יכול לבחון את הבקשה שלו באופן הרבה יותר נכון כאשר ניצבים מולו נתוני השכר הממוצעים של העובדים במשק. הדבר יכול לסייע לו משמעותית להבין האם נכון לאשר את העלאת השכר, או אפילו להציע לעובד העלאת שכר גם מבלי שביקש, וכך למנוע עזיבה של עובדים לטובת המתחרים.