הדברה לבית פרטי

הדברה לבית פרטי היא משימה נדרשת עבורנו מדי סיום חורף, כשהשמש מתחילה לצאת ועמה שובל של חרקים מסוגים שונים. ברם, ייתכנו מצבים בהם ההדברה צריכה להיות מוזמנת גם במהלך השנה ללא קשר לעונה, כולל בחורף. מהם הסימנים לכך? צואה בארונות מטבח הבית שעשויה להיות צואת עכברים וחולדות, הופעת עקיצות על עורנו ובמקרים מסוימים אף נזק לרכוש הבית, בעיקר אם הוא עשוי בד או עץ (הכר הפורה של העשים והטרמיטים בהתאמה).

האם יש דבר כזה ריסוס שאינו רעיל, גם לא לחיות המחמד שלנו?

כן, ועוד איך. ריסוס המבוסס על רעלני צמח החרצית מטעם חברת הדברה טבעית, המאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה, הוא המוצר שאתם צריכים במקרה כזה. זהו אמצעי ריסוס חזק מאד וגם אינו פוגע בשום יצור חי שאינו מושא ההדברה, לא בכם, לא בחיות המחמד, ולא באף אחד אחר. הוא גם לא מזהם את האוויר כפי שעושים החומרים הכימיים ומאפשר המתה נקודתית רק של המזיקים שתקפו את הבית שלכם.

האם הריסוס הטבעי לכשעצמו הוא פתרון מספק להדברה?

למען הגילוי הנאות, לרוב לא. נדרש ידע בנושאים אחרים הקשורים להדברה, כמו למשל מלכודות פורמון, שימוש ג'ל טבעי להדברה ואפילו שימוש בפיתיונות אוכל להמתת נמלים בחצר. כל מקרה של הדברה לבית פרטי שונה מקודמו ולכן מכירת אמצעי הדברה, מלכודות וחומרים שונים היא באחריות החברה להדברה טבעית ועל פי הנחיותיה. צרו עמה קשר, תארו לה את מקרה המבחן שלכם והיא תחבר עבורכם תסריט הדברה HOME MADE שניתן לבצע בעצמכם עד לפתרון מוחלט מהבעיה שבבית ובחצר שלכם.

האם ניתן להשלים בעצמנו הדברה HOME MADE עם אותן תמורות כמו של חברת הדברה?

כן. עם הנחיות נכונות מחברת הדברה לבית פרטי המספקת חומרי הדברה טבעיים, גם אתם יכולים למגר טוטלית את המזיקים מהבית ומהחצר שלכם. החברה תספק לכם את כל הציוד שאתם צריכים לריסוס ולהדברה נכונה, החל מחומר הריסוס המרכזי לבית ועד לחומרי הדברה היקפיים שישלימו את המלאכה, לצד מלכודות מתוחכמות למזיקים הגדולים והבינוניים. באמצעות מיפוי נכון של השימוש במרכיבים הללו (אשר ינוסח עבורכם בדקדקנות) ניתן יהיה להגיע לתוצאה מושלמת.