הדברת מזיקים בדשא

מזיקים בדשא עשויים להיות מעולם החי או הצומח. התרבותם של מזיקים בדשא עשויה להיות  של טפילים ומזיקים שונים, לצד התרבות של עשבים שוטים: צמחי פרא בעלי גבעול לא מעוצה (כלומר בסיס שאינו גזע קשיח). על אף כי העשבים לא מזיקים לנו ישירות, כצמחים, הם יכולים לעודד את התרבותם של טפילים מזיקים על כר הדש, ובנוסף להתחרות מול צמחים שאתם מגדלים ומטפחים – על המים, ובכך להביא לניוונם. לכן, כדי למנוע נזק חקלאי ונזק של טפילי דשא, הדרך הכי טובה להתמודד עם עשבים היא להדביר אותם.

ריסוס לעשבים שוטים

דרך זו הייתה מאז ומעולם האפקטיבית ביותר להתמודדות עם צמח פולש זה. במסגרתה, משתמשים בחומרי ריסוס המדכאים את התרבות העשב וגורמים לאי צמיחתו במקומות הייעודיים. להלן דרכים נוספות באמצעותן ניתן למנוע התרבות של עשבים וחרקים טפילים בחצר.

שימוש במי מלח רותחים במקומות הייעודיים

התזה של מי מלח רותחים על מקומות צמיחת העשבים תקשה עליהם לצמוח והתמדה לאורך זמן צפויה לבטל את צמיחתם. שימוש במי מלח רותחים הוא פעולה שכל אחד יכול לעשות על מנת ליישם את ההדברה, גם מי שאינו הוכשר כמדביר מקצועי.

עקירה ידנית של העשבים

דרך זו הרבה פחות יעילה להשלמת הדברת מזיקים בדשא, אבל בהחלט אפשרית. צאו לסריקה בגינה שלכם, אתרו מקומות בהם צומחים צמחים שלא הזמנתם ובוודאי לא קניתם לזריקה בחצר שלכם, ודאו שמדובר בעשבים ועקרו אותם.

התייעצות עם חברת הדברה

כאשר מבקשים לבצע הדברת מזיקים בדשא, מאד חשוב להיוועץ עם נציגי חברת ההדברה על מנת להגיע לתוצאות הדברת מזיקים, כולל עשבים מזיקים, משביעות רצון. באמצעות ייעוץ מחברת הדברה תוכלו ללמוד כיצד להשלים הדברת מזיקים בדשא, ואף להזמין שירות ריסוס מקצועי במקרי הצורך. בכך, תבטיחו כי מה שהיה הוא לא מה שיהיה, והחצר שלכם תהיה נקייה מעשבים שוטים. בדרך זו תוכלו להבטיח חזרה מהירה לשגרה, ללא עישוב וללא מזיקים על גביו, כשכל מקום בבית בטוח ללא עוררין מפני נוכחות עשבים או מזיקים. באמצעות פנייה לחברת הדברה מוסמכת גם אתם תדעו מה לעשות כדי להתמודד על העישוב ולהחזיר את החצר שלכם לשגרה.