הדברת נמלים בבית עם תינוק

מעוניינים לדעת כיצד ניתן להדביר נמלים ללא צורך לפנות את התינוק שלכם לסבא וסבתא? באמצעות חומרים טבעיים המבוססים על רעלים ורעלנים טבעיים בלבד, יכולים בני הבית, כולל התינוק וחיית המחמד, להמשיך בשגרת יומם, כשחומר זה קוטל רק את הנמלים. כיצד זה עובד?

חומרים טבעיים עם אישור המשרד להגנת הסביבה

כשאתם משתמשים בחומרי הדברת נמלים בבית, ודאו כי הם מאושרים המשרד להגנת הסביבה. מומלץ לוודא שהם לא מכילים רעלים כימיים אלא טבעיים בלבד. בדוגמאות הבאות נספק מידע על חומרים להדברה טבעית אשר לא מזהמים את האוויר ועל כן בטוחים לתינוק שלכם.

להדברה בחצר הבית

בחצר הבית, נהוג להשתמש בפיתיון נמלים טבעי ויש לכך כמה סיבות. המטרה בכל הדברה, בין שהיא כימית ובין שהיא טבעית היא להגיע לקן ולהשמיד אותו פיזית. לצערם של בעלי הבית, הגישה לקן אינה תמיד אפשרית, אינה תמיד נוחה ובכלל – אינה תמיד ידועה. לכן, הפיתיון עושה בשבילכם את העבודה. הוא מגיע בדמות גרגירי רעל, אותם הנמלים סוחבות כשהן בחצר שלכם, ולוקחות אותו ישירות לקן, שם הן מרעילות את חברותיהן ואת המלכה, ובכך הקן מודבר בלי שבכלל הגעתם אליו ברמה הטכנית.

להדברה בתוך הבית

הדברת נמלים בבית עם תינוק יכולה להיעשות באמצעות ג'ל שמותז באמצעות מזרק במקומות ייעודיים. הג'ל גורם לנמלים להידבק, לנסות להשתחרר מההדבקה שלכם הג'ל ולמות בשל היווצרותו של מגע זה. זהו חומר רעיל עבורן וכאן טמון העוקץ שלו כאמצעי הדברה.

להדברה במקרים קשים של ריבוי נמלים

במקרים קשים ביותר, בהם מתחיל להיגרם נזק פיזי מהנמלים, והנוכחות שלהן אינה פוסקת, ניתן להשתמש בחומר ריסוס טבעי המופק מפרח החרצית. פרח זה נושא בחובו רעלנים, מהם ניתן להפיק רעלי הדברה טבעיים שלא פוגעים באיש ואפילו לא בחיית המחמד שלכם. לכן, ניתן להעביר הדברת נמלים בבית עם תינוק גם באמצעות חומר זה ולדעת שאתם בטוחים ושהנזק היחיד שייגרם הוא לנמלים עצמן.

טיפים לשימוש במוצרי ההדברה

בחצר, פזרו פיתיונות בדקים, ובחריצים נוספים, כולל בפאות שלה ובקירות החיבור על פנים הבית. בבית, פזרו ג'ל בכל מקום המזוהה כמקום התרבות הנמלים או אזור ריכוזי שלהן. השתמשו גם בחומר הריסוס בדרך דומה בגו הבית.