חליפה למעלית מעץ מספקת לה את כל היתרונות

באמצעות חליפה למעלית מעץ גם אתם יכולים להגן על המעלית של הבניין שלכם. אם אתם חוששים ממכשולים שעלולים לפקוד את המעלית, החל מהשליח שעלול לשרוט אותה עם קסדת האופנוע ועד לשיפוצניקים ועובדי הקונדיטוריות הסמוכות, שעשויים להשתמש בעגלות ובכלי הובלה כבדים נוספים, אתם צריכים להסדיר אותה מבעוד מועד עם חליפת הגנה מעץ. מהו היתרון של חליפת הגנה זו?

שמירה הרמטית על קירות המעלית משריטות ונזקים

כפתורי המעלית וקירותיה לא יספגו ולו שריטה אחת. כל חלק-מעלית ייראה כמו חדש, כשהשכבה שתספוג תהיה אך ורק חליפת ההגנה עצמה. מדובר בעץ חזק ועמיד למכות וחבטות, כמו טיק דרום אמריקאי או סקויה, ועל כן, חליפה המבוססת עליו תהווה את האייטם הבטוח ביותר עבור המעלית. בנוסף זהו חומר מבודד ולכן זה יוצר תנאי בטיחות מוגברים גם עבורנו, כבני אדם שידועים כמוליכי חשמל (ועל כן סופגים חשמל סטטי והתחשמלויות ממש במגע עם מתכות מוליכות).

עיצוב פנים המעלית מחדש

עם עץ ניתן לעצב את פנים המעלית בדקורציות שנדיר למצוא בבניינים מודרניים. ניתן לעצב מעלית בצבע עץ כפרי או עם פלטות צבועות בגוונים לבנים מודרניים לבחירתכם. עיצוב זה מוסיף לתא הנוסעים במעלית שינוי מרענן ומאפשר ליהנות משימוש פורה במעלית שונה לחלוטין ממה שהכרתם מבחינה ויזואלית.

גישה מלאה למעלית ללא מכשולים

חליפה למעלית מעץ מכסה רק את המקומות שאין צורך בגישה אליהם כמו הקיר האחורי, קיר הכפתורים (בתוספת חלון לחיצה נגיש), הגג וקירות הצד. קיר הדלת יהיה פנוי ויאפשר  מעבר מלא של נוסעים, כבימי העבר.  מיגון מעליות משרת אתכם כנוסעים ולא מוסיף מכשולי כניסה לתא הנוסעים.

אחריות מטעם חברת ההתקנה

חברת ההתקנה של חליפה למעלית מעץ מספקת לכם כתב אחריות על אמצעי הגנה זה, הכולל מענה תיקונים או החלפה במידה ונהרס רכיב כלשהו בתוך התא. כתב האחריות דואג לכך שיהיה לכם מענה מלא עבור חליפה למעלית מעץ אשר רכשתם ובכך הוא מבטיח שתוכלו לעשות שימוש פורה בהתקן ללא הפתעות. אם הבניין משמש אתכם דרך קבע, מומלץ לשקול לעטוף את המעלית שלו עם מיגון מעליות מעץ וליהנות מכל היתרונות, דקורטיביים כפונקציונאליים.