טיפים לבחירת שירות החלפת מצבר לרכב

על מנת להבטיח שהרכב שלכם יהיה בידיים הטובות ביותר בעת חיפוש שירות החלפת מצבר מרגע גמר החשמל ברכב, חשוב לבצע את הבחירה ביסודיות. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור מוסך נייד המבצע החלפת מצבר. מדוע חשוב לבחור מוסך נייד ולא לגשת למוסך שלכם? משום שכאשר הרכב לא מניע, ניתן לגרור רק עם גרר, רכב עם וו גרירה או להזמין טכנאי שיחבר זמנית את הכבלים במצבר התקול כדי לאפשר נסיעה חד פעמית למוסך. בשלושת המקרים מדובר בפרוצדורות, ולכן מומלץ להחליף מצבר ממש במקום בו הוא נגמר לכם.

בחרו מוסך נייד עם המלצות

התחרות במוסכים הניידים בשירות החלפת מצבר מאד גדולה ומאד גדושה. חשוב לבחור בשירות הטוב והמוצלח ביותר, ואליו ניתן להגיע בדרך כלל עם המלצות. אם יש לכם מכשיר נייד זמין עם אינטרנט, מומלץ לחפש אחר שירות החלפת מצבר מומלץ ובכך להבטיח שהרכב שלכם עומד להימצא בידיים הטובות והאחראיות ביותר.

ודאו כי המוסך ניגש לכל מקום, כולל לכביש מהיר ללא כתובת מוגדרת

אתם לא יכולים לדעת איפה ייגמר לכם המצבר, ולכן חשוב לברר מבעוד מועד, גם אם אתם נמצאים בכתובת נוחה ומוגדרת, שטכנאי השירות מגיעים לכל מקום. אתם לא יכולים לדעת איפה תיתקעו בעתיד, ומומלץ לוודא שיהיה לכם טכנאי שירות שיוכל לגבות אתכם בכל מקום. בדרך כלל, מוסך נייד שמגיע לכל מקום עושה זאת באמצעות שיתוף מיקום בווצאפ כדי להימנע מתופעות כמו הגעה לצד השני של הכביש המהיר ולאפשר מגע חלק עם הנהג הנתקע.

השוו מחירים ובחרו בספק זול ואיכותי

חשוב להשוות מחירים ולדעת שארתם עומדים להיכנס לעסקה מוצלחת ללא כשלים. מחירו של מצבר בשוק נע כיום בין 500 ל- 750 ₪ כולל התקנה והחלפה. מומלץ לוודא שאתם נמצאים בטווח המחירים הנכון ושהטכנאי מספק את כל השירות תמורתו ולא רק את המכירה. גם הוצאת מצבר קודם, התקנה ופינוי המצבר הקודם לאתר מורשה. מאד מומלץ לדעת כי במסגרת שירות החלפת מצבר אתם מקבלים מענה מלא לכל מה שתצטרכו, ללא כל צורך לבצע פעולות טכניות מורכבות בעצמכם.