נמלי אש הדברה

במאמר זה תוכלו ללמוד שיטה ייחודית להדברת נמלי אש. לתופעה כמו נמלי אש הדברה היא לא שאלה של רצון אלא של כורח. זוהי נמלה מאד קטלנית. היא ניתנת לזיהוי בשל גודלה הקטן וצבעה האדום. העוקץ שלה קטלני מאד וצפוי להסב כאבים חריפים ביותר כמעט לכל מי שיספוג אותו. הנמלה אינה מסכנת חיים והעוקץ אינו מכיל חומרים רעילים מאד ברמה של ארס נחשים. יחד עם זאת, יש בהם מרכיבים רעילים מספיק בשביל לגרום לתחושה לא טובה בעור ולגרום לסף הכאב שלנו להגיע למחוזות חדשים. במקרים רבים העקיצה מצריכה טיפול רפואי שבסופו ממליץ הרופא על משחה להחלשת סף הכאב וריפוי הפצע. לכן, דייר חכם לא נכנס לצרה שדייר פיקח יודע לצאת ממנה. דייר חכם מדביר את נמלי האש שבגינה שלו, ויפה שעת אחת קודם!

שיטה טבעית ייחודית להדברת נמלי אש

עבור נמלי אש הדברה עם רכיב טבעי מספקת את המענה היעיל ביותר. בשונה מרכיב לא טבעי המבוסס על כימיה, בהדברה טבעית המשתמש לא צריך לדעת איפה הקן נמצא והוא גם לא צריך להיות מדביר מקצועי אלא יכול להיות כל אחד מאתנו. הרכישה נעשית מחברת הדברה, בהדרכת מדבירים מקצועיים. המשתמש רוכש פיתיון אוכל בדמות גרגירים קשיחים דמות גרגירים אשר נלקחות על ידי הנמלים לקן נמלים ולאחר הגעת הגרגירים לקן, הדבר מחסל את הקן. יש לפזר אותם בחריצי הדקים בגינה, בין הענפים, בחריצי הבטון, ובכל מקום בו יש כפל קרקע, כולל במיקומים בהם הקיר החיצוני והרצפה (או הגינה) יוצרים זווית ישרה. יש לפזר גם במישורים רגילים בהם אובחנה תנועת נמלים ערה וענפה.

כך ההדברה מתהווה בפועל, לאחר היישום

כאשר הנמלים מבחינות בפיתיון הן קופצות עליו כמוצאות שלל רב, ממש כשם שמדובר בפירורי לחם שהיו נשארים על הרצפה. לקיחת הפיתיון מגדילה מאד את הסיכוי לא רק של אותן נמלים למות אלא גם של יתר המושבה כולל המלכה. זאת, משום שחתיכות פיתיון כבדות לא נאכלות אלא נלקחות לקן, ושם הן נאכלות במשותף על ידי כל או רוב הנמלים, מה שיבוא לדילול הקן ובהמשך להשמדתו המוחלטת עם אכילת המלכה את הפיתיון. עבור הסרת מפגע נמלי אש הדברה עם פיתיון טבעי מספקת את הפתרון הטוב ביותר.