קריינות באנגלית עבור תכנים שיווקיים של בתי עסק

אם אתם מעוניינים להגיש חומר שיווקי עסקי לתרגום אנגלי, כאן ניתן לייצר עבורכם דיבוב איכותי עם מבטא שנהגה בקפידה. בין אם יש לכם תוצר מוגמר של חומר פרסומי ובים אם אתם צריכים לביים אותו באולפן, כאן ניתן להגשים את כל השאיפות הללו ולצאת עם תוצר פרסומי מוכן פיקס הכולל הקלטה ווידאו מוגמרים.

קריינות באנגלית עבור סרט פרסומי חדש

קריינות באנגלית עבור סרט שייערך באולפן, החומר המוזיקלי והקולי שלו יוקלט ולאחר מכן אתם תצולמו. בסוף, כשהכל יהיה מוכן, יוקלט קריין מטעמנו אשר מומחה בשירות קריינות באנגלית. הוא יהגה זאת במבטא לבחירתכם אמריקאי או בריטי, וינגיש עבורכם קריינות באנגלית לסרטון העסקי שלכם. באמצעות קריינות באנגלית ניתן להגיע גם לדוברי אנגלית המתקשרים בקריאה, אוכלוסייה לא מעטה בכלל ברחבי הארץ.

דיבוב אנגלי לסרטים

שירות נוסף שניתצן ליישם כאן הוא קריינות דיבוב לסרטים. אם יש לכם סרט בעברית, אפשר להדביק לו דיבוב לסרטים בשפה האנגלית באמצעות הקלטה של גורמים מקצועיים המתמחים בה. דיבוב אנגלי לסרטים יספק לכם, במיוחד אם אלו סרטים פרסומיים, את כל מה שצריך להגיע לקהלי יעד רבים שעשויים יהיו לצרוך את המוצר השיווקי שלך.

הקלטה בסטנדרטים מקצועיים בלבד

חשוב לציין כי כל הקלטה שתיעשה באולפן תוסדר באופן הכי מקצועי שאפשר לבקש. ההקלטה כוללת שימוש במיקרופונים ובתוכנות מיקס איכותיות ובהמשך – שילוב עם סרטון וידאו ברמה אחרת. כשאתם מקליטים, מסריטים ומדובבים באיכות כזו, הפרסומות שלכם לא יכולות להיות יותר ברורות במסר שהן מעבירות ובקהל היעד אליו הן פונות.

שחרור מהיר של חומרים לפרודקשן

בשונה מלא מעט אולפנים, כאן קריינות באנגלית תמיד תשוחרר בזמן, עפ"י זמן קצוב שהבטחנו ללקוח במהלך כניסתו לאולפן. סרטון בו הקלטנו קריינות באנגלית או טיפלנו במיקס ובמאסטר שלו יהיה תמיד אטרקטיבי לאוזן וחגיגה אמיתית כשמתבוננים בתוצר הוויזואלי בטלוויזיה. כאן עושים את כל הפעולות להוצאת החומר שלכם בהקדם האפשרי ומשחררים חומרים מצולמים בפרקי זמן מהירים. בכך, תוכלו להגשים את הפרסומת שלכם זמן קצת אחרי שנרשמתם לשירות והקלטתם. הטיפול בקטע שהוקלט, הקלטת קריינות באנגלית עבורו ודיבובו ייערכו ביעילות רבה ועל בסיס מענה מקצועי מלא.