ריסוס ירוק לבית

פעמים רבות המילה "ריסוס" מעלה בראשנו תסריטי הדברה כימיים המזיקים לסביבה. כאן, תוכלו לקרוא על פתרון ריסוס טבעי שלא רק שלא יפגע בכם, הוא לא יאלץ אתכם לפנות כלום מהבית, כולל לא מזון ואפילו לא את חיית המחמד האהובה שלכם. החומר פוגע אך ורק בחרקים ובמזיקים שהם אוכלוסיית היעד שלשמה הזמנתם אותו.

ריסוס טבעי מרעלני פרח החרצית

פרח החרצית, שרובנו זיהינו כילדים כאותו פרח צהוב שהדבורים אהבו להתרכז סביבו ליניקת צוף, מכיל את כל הרעלנים הנדרשים להרכבת תרסיס נגד מזיקים. תרסיס זה נמכר על ידי חברת הדברה טבעית והוא יכול להשלים הדברות מכל סוג, מזיקים גדולים כמו תיקן גרמני, נמלים, יתושים, ועוד. אמצעי זה צריך להיות נלווה לאמצעי הדברה נוספים בהמלצתה של חברת ריסוס ירוק לבית.

אופן השימוש המומלץ בריסוס

אופן השימוש תלוי בסוג המזיק שתוקף את הבית וגם באופן הופעתו, בכמותו המשוערת, ובתדירות הגעתו. חשוב להתייעץ עם חברת הדברה לא רק על סוג התרסיס אלא גם על אופן השימוש. ברוב המקרים בהם סיבת הפנייה היא תיקן גרמני במטבח, הפתרון יהיה מבוסס על התזה 4 פעמים בחודש, בליווי מלכודות פורמון. כאשר יש לכם בעיה של מזיקים בבית, פנו לחברת הדברה טבעית לרכישת התרסיס ולקבלת הדרה על אופן השימוש בו.

משפרים את הסביבה ולא מזיקים לה

כאשר חומר ההדברה שלכם הוא ריסוס ירוק לבית מחומרים טבעיים אתם יוצרים סביבה משופרת ונוחה, אשר לא צפויה לזהם את האוויר ולפגוע בבני אדם אחרים ובחיות מחמד. עם חומר טבעי הנפגעים היחידים הם המזיקים והחרקים וכאן טמונה יעילותו של חומר זה. הוא גם זהה בעוצמתו לחומר הכימי וגם מתרכז בהמתת המזיקים בלבד.

חומר רשמי, מורשה משרד הגנת הסביבה

חומר ריסוס ירוק לבית מוכר על ידי גורמי האכיפה ומורשה המשרד להגנת הסביבה. לכן, לא זו בלבד שהוא טבעי הוא חוקי והוא מאפשר לכם להסדיר את ההדברה הנדרשת ללא קושי פרוצדורלי כלשהו. פנו לחברת ריסוס ירוק לבית ורכשו את אמצעי הריסוס שיעשה פלאים בסביבת מגוריכם וישאיר אותה נקייה ממזיקים ומחרקים ויאפשר לכם חזרה לשגרת מגורים ראויה לציון, כבעבר.