ריסוס נגד מזיקים

כשאתם מזהים תנועה של מזיקים בחצר ביתכם, נסו להתחקות אחר המקור שלהם. לעתים, כאשר נזהה נוכחות מרוכזת שלהם בנקודה מסוימת בחצר, נבין שזהו המקור, אבל פעמים אחרות, זו עשויה להיות רק תחנה ארעית, מבחינתם, כשהמקור נמצא במקום שונה לגמרי מהחצר בבית. הדבר נכון לחולדות, עכברים ואפילו ליתושים.

השתמשו בחומרי הדברה ייעודיים

חשוב להשתמש בחומרי הדברה ייעודיים נגד המזיק שנמצא בגינה שלכם. על מנת לדעת שבחרתם בתכשיר ייעודי, אין לרכוש את החומרים הללו במחלקות הדברה בחנויות צרכניות, אלא רק ישירות מחברת הדברה. פנו לחברת הדרה המשווקת אמצעים להדברה עצמית ורכשו את התכשירים נגד המזיקים שנמצאים בגינה שלכם.

אל תסתפקו רק בריסוס: הפכו את החצר שלכם למכשילה עבור מזיקים

יבשו מקורות מים עומדים, פנו אשפה, כולל כזו שנוצרה עקב גיזום שעשיתם או שיירי גיזום מהשכנים, פנו מקומות מסתור, וטייחו חורים, מחילות מסתור וכד' שנוצרו עם השנים או על ידי המזיקים עצמם. כאשר החצר שלכם בנויה טוב וללא אפשרות להסתתר, החרקים והמכרסמים המזיקים ימעטו להגיע אליה.

הזמינו הדברה מונעת אחת ל- 180-360 יום

180-360 יום הם חצי שנה עד שנה, למעשה. לכן, פעם בשנה לפחות, מומלץ לעשות הדברה מונעת. הטיפול כולל ריסוס נגד מזיקים תוך שימוש בחומרי הדברה מסוגים שונים, ביניהם חומרי ההדברה טבעיים ללא תרכובות כימיות. את הפנייה יש לעשות אך ורק אל חברת הדברה מקצועית ייעודית.

השירותים שמספקת חברת הדברה מונעת

  • הדרכה לגבי הדברות וריסוסים עצמאיים בעתיד.
  • שירות הדברה או ריסוס על פי המתבקש על ידכם.
  • מכירה של חומרי הדברה על פי דרישה.
  • זמינות מהירה של צוות המדבירים לכל דורש.

כשאתם פונים אל חברת ריסוס נגד מזיקים בעלת רישיון הסמכה בהדברה אתם לא מקבלים רק הדברה אלא את כל השירותים הנדרשים להוריד את נוכחותם הטורדנית של המזיקים מסדר היום, כולל לימוד דרכים לעשות זאת באופן עצמאי בעתיד. בדרך זו אתם מבטיחים כי תמיד תהיה לכם תשתית גיבוי ותמיד תדעו מה לעשות עם המזיקים שאתם רואים, מביצוע ההדברה לבד ועד פתיחת קריאה בחברת הדברה, שתספק עבורכם שירות ריסוס נגד מזיקים יסודי ומתאים עבורכם.