שאלות ותשובות על עיצוב חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא מקום המכירה שלכם כבית עסק פעיל ברשת האינטרנט. היא יכולה להתהוות באתר ייעודי לחנויות כמו שופיפיי או איביי, או ממש באתר שלכם, כחלק ממכלול הקישורים שלו. עיצוב חנות וירטואלית היא פעולה הכרחית גם כדי להגדיל את הסיכוי שיתבצעו בה מכירות, וגם בשביל להבטיח ממשק מכירות יציב ונוח לשימוש. לרוב, שני היתרונות הללו קשורים אחד לשני בד בבד, כי כשהלקוח חש יציבות בעודו מבלה עם המקלדת והעכבר, הוא ייטה להישאר בחנות ולחפש מוצרים נוספים שעשויים להוות לו עניין.

למי מומלץ לפנות לשם יישום עיצוב החנות הווירטואלית כנדרש?

עיצוב חנות וירטואלית הכי כדאי לעשות בחברה המתמחה בבנייה, עיצוב אתרים וקידומם. בחברה זו יושבים מתכנתי WEB הן צד שרת והן HTML ושפות דינאמיות נוספות, והם יוכלו לתכנת עבורכם חנות יעילה, מהירה ויציבה, כזו שכל גולש אינטרנט ייהנה להשתמש בה.

אלו פרמטרים חשוב לבדוק כשרוצים לוודא את יציבותה ואיכותה של החנות?

עגלת קניות – חייבת להוות ממשק הפעלה מהיר. עיצוב חנות וירטואלית חייב להניב פעולה מהירה של התווספות המוצר הנבחר לעגלת הקניות, מבלי שהיא תיתקע או יופיע סימן הפרוססור של מערכת ההפעלה, ווינדוז או OS.

טופסי גבייה ומילוי פרטים – מהירים, אמינים, עם וולידציות. הוקלדה כתובת מייל שאינה במבנה הידוע? הטופס צריך לזהות זאת בזמן אמת ולסמן בסימון מיוחד או לא לתת לעבור לשדה הבא. טפסים אלו, כולל טופס כרטיס האשראי, יכולים להיות מתוכנתים על ידי צוות התכנות שלכם, או מיובאים מפייפל (PayPal) או חברת סליקה אחרת. מומלץ להציב את שני סוגי השדות ולתת ללקוח לבחור איפה הוא רוצה להזין הפרטים שלו.

כפתור סאבמיט (שלח) – נגיש, ברור, ניתן ללחיצה רק לאחר מילוי כל הפרטים. הלחיצה עליו, בין אם בטופס שתוכנת עבורכם במסגרת עיצוב חנות וירטואלית, ובין אם בטופס של PayPal, עשויה להוביל לתהליך איטי וארוך כי זה כבר לא בשליטתכם, אלא תלוי בתקשורת מול חברות האשראי.

מהו הטיפ הכי חשוב שלכם לחנות אטרקטיבית שכיף לקנות בה?

כשם שמלאכת עיצוב אתרים צריכה להוביל לסדר, ניקיון חזותי והתמצאות קלה ופשוטה, כך גם בחנות עצמה. עיצוב חנות וירטואלית צריך לגרום לכך שהלקוח יוכל למצוא כל מוצר שהוא רוצה לקנות בקלות, גם בלי להשתמש בשדה החיפוש, אלא על ידי שיטוט בתיקיות החנות. סדר נכון של התיקיות וחלוקת מוצרים ברורה בתוכן מהווים נושאים חשובים שמומלץ להשקיע בהם בעת תכנון החנות.