תכנון גינות באמצעות כדים מעוצבים ומזרקות

עיצוב גינות הוא אחת המשימות המורכבות עבור מי שבבעלותו שטח חיצוני פרטי בצמוד לביתו. השטח הזה, שכמו כל מקום אחר מתחיל כדרך עפר או שדה בור קוצני ומסוכן לשהייה, צריך יהיה להפוך לגינת נוי הן למען שמירה על בטיחות המגורים במתחם והן למען עיצובו כמקום משכן קבוע. ישנן המון דרכים לתכנן גינות נוי, הצבת דקים, שתילת ערוגות, גיזום השדות והחלפתם בעצי פרי, ועוד. לנו יש 2 רעיונות אדריכליים שמאד מומלץ להוסיף לגינת הנוי שלכם.

כדים מעוצבים על ריהוט גן אותנטי

מדף נוי להצגה ברחבי הגינה, או אפילו משטח קטן על הגזוזטרה שבינה לבין שטח הבית, יכולים לשמש כבסיס הצבת הכד. מוצר כדרות מקורי המבוסס על קרמיקה יכול להיות מעוצב בהמון דרכים, ולכן רצוי לבדוק את עיצוב הכד מכל רבדיו, עוביו, צבעיו, מידותיו, וצורתו ולבדוק האם הפרמטרים הללו מתאימים לאופי הדקורטיבי בחצר המעוצבת שלכם. כמובן שמומלץ לבחור רק כדים מעוצבים כהלכה, שמתאימים לנוף של אותה חצר.

מזרקות לגינה – פתרון נוי לשילוב עם הצמחייה

השילוב של שיחים גבוהים, ערוגות פרחים ומים זורמים ממזרקה הוא ללא ספק שילוב מנצח. ישנן מזרקות לגינה בעיצובים מיוחדים שאינם מהווים רק צינור יציאה, אלא מוצרים אדריכליים של ממש, עם מקום ליציאת המים בקצה. ניתן לבחור את המוצרים האדריכליים הללו בצורות ובגוונים שונים, אותם כדאי לתכנן על פי מראה החצר שלכם ולבחור רק דגמים שישתלבו יפה במראה שלה.

ריהוט גן דקורטיבי לעיצוב מחודש של הגינה

כמובן שלצד הכדים והמזרקה, מומלץ לתכנן כמה פריטי ריהוט גן כמו שולחנות וכסאות שישתלבו במרחב. אלו מסייעים לגן שלכם להשיג את תצורתו ואופיו הדקורטיביים ולהפוך לאחד המקומות האטרקטיביים ביותר בסביבת ביתכם. למיטיבי הלכת מבניכם, מומלץ לאפיין גם פתרונות הצללה שיהפכו את השהייה בגינה שלכם לנעימה גם בחודשים החמים של הקיץ ויסייעו להגשים בילוי מענג במיוחד בכל זמן שתבקשו. שילוב של כדים מעוצבים על גבי מדפים ופריטי ריהוט גן עם מזרקות לגינה יוצר בה את השילוב הדקורטיבי המנצח והופך אותה לאחד המקומות המדהימים ברמה העיצובית בסביבת המגורים שלכם. באמצעות מהלכי עיצוב אלו, ניתן לעצב גם גינה חיצונית ברמות הגבוהות ביותר.