אז מה עדיף לך, טונר למדפסת יהוד או דיו למדפסת יהוד?

התשובה לשאלה הזו תלויה בנפח עבודת ההדפסה שלך. מבחינת טכנולוגיית דיו למדפסת יהוד מספקת לך התאמה לעסקים קטנים. הטכנולוגיה היא על בסיס הזרקה של דיו נוזלי על גבי נייר. אופציה זו מתאימה מאוד למקומות עבודה ביתיים או משרדים קטנים אשר עושים שימוש בנפח קטן של הדפסה. במידה ויש צורך בנפח הדפסה גדול ואיכותי, טונר למדפסת יהוד זו הבחירה המתאימה לך.

 

מהו טונר למדפסת? ומהו ראש דיו למדפסת?

טונר היא טכנולוגיה אשר פועלת על בסיס דיו אבקתי אשר מפוזר על הנייר במקומות ייעודיים. שיטה זו היא חסכונית יותר שכן ניתן לפזר את חלקיקי האבקה על כמות שטח גדולה בניגוד לראשי דיו המכילים כמויות קטנות של דיו נוזלי. לכן טכנולוגיה של טונר למדפסת יהוד, מתאימה יותר לעסקים גדולים, ארגונים ומוסדות. זה הזמן שלך להחליט איזו טכנולוגיה מתאימה יותר לעסק שלך. המחירים של חלקי החילוף ישתנו בהתאם לאיכות החלקים כמו שצוין בסעיף הקודם.

 

איך מזמינים דיו למדפסת יהוד או טונר למדפסת יהוד?

פשוט מאוד. כשמדובר בהזמנת מלאי של דיו למדפסת יהוד ותושביה יכולים ליהנות משירות מקצועי ומחירים משתלמים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור באחד מראשי הדיו של המותגים אתם אנו עובדים כגון HP, BROTHER, SAMSUNG, EPSON, LEXMARK ואחרים. אם ברצונך להשקיע ברכוש טונר למדפסת יהוד מספקת פתרונות גם לטכנולוגיה הזו. כלל המוצרים שלנו כוללים שנה אחריות ונשלחים ללקוחות שלנו בפריסה ארצית. אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ – עד 70% בעלויות ההדפסה. חברת טונרים נחשבת לאחת החברות המוביל בארץ באספקת דיו או טונרים איכותיים ללקוחותיה. ההזמנה מתבצעת טלפונית במספר 0723300916

 

אחריות ומשלוחים:

 

בעולם הטונרים והראשי דיו למדפסות ספקים אמינים ואיכותיים נותנים בדרך כלל שנה אחריות על המוצרים – כך שניתן להבין מכך 2 דברים :

 

  1. שהספק בטוח באיכות הטונר או הדיו אותו הוא סיפק לכם ולכן אין לו כל בעיה לתת לכם שנה אחריות.
  2. הספק מספיק אמין בכדי לקחת אחריות אפילו לשנה שלמה על מוצר מתכלה העיקר שאתם הלקוחות תקבלו את התמורה המלאה על כספכם ותחזרו אליו שוב.

 

בנושא המשלוחים הדבר מורכב יותר – משלוחים חינם של דיו או טונרים ניתנים בדרך כלל בדואר או בעסקאות גדולות חינם ע"י שליח.

ספק שנותן לכם שליח עד הבית חינם על הזמנה של 100 ₪ כנרה שהמוצר (הראש דיו או טונר) כנראה עולה הרבה פחות והוא כבר הכניס את עלויות המשלוח בפנים.

 

**טיפ נוסף היזהרו משני דברים – ספק זול מידי וספק יקר מידי – תמיד חפשו את המוצר עם המחיר ההגיוני והסביר ** 

אנו ממליצים לכם לבדוק את: https://www.toner-center.co.il/