טונר למדפסת רחובות

טונר למדפסת רחובות, זו טכנולוגיה חדישה יותר אשר מיושמת במדפסות לייזר. מכשיר זה נועד לספק כמויות הדפסה גדולות ומורכבות, יותר ממה שמדפסת דיו יכולה להציע. השיטה זו, המדפסת מסמנת בעזרת חריטה לייזר את המקומות המיועדים ולאחר מכן מפזר אבקת דיו בכמויות קטנות. שיטה זו נחשבת לחסכונית יותר ולכן מיושמת בארגונים גדולים ומוסדות.

 

אילו חלקי מילוי עדיף לרכוש?

יש 3 סוגים של חלקי מילוי אשר ניתן לרכוש בין עם מדובר בראש דיו או טונר למדפסת רחובות

 

  • סוג ראשון של מילוי הוא חלק ראש דיו או טונר מקורי המיוצר במפעל המותג. איכות ההדפסה אמנם תהיה טובה, אך חלק מקורי הוא יקר ולא משתלם לעסקים.
  • הסוג השני של חלקי המילוי הוא ראש דיו או טונר מותאם. במקרה הזה המילוי חדש מהאריזה אך אינו מיוצר במפעל המקורי של מותג המדפסת שברשותך. אפשרות זו נחשבת למשתלמת יותר ואינה פוגעת בפעילות המדפסת.
  • האופציה השלישית היא ראש דיו או טונר ממוחזר. במקרה הזה חלקי החילוף מיוצרים במפעל המקורי של היצרן אך אינם חדשים, אלא ממוחזרים או מתוקנים. אפשרות זו נחשבת לזולה מבין שלושת האפשרויות.

 

איך מזמינים דיו למדפסת רחובות או טונר למדפסת רחובות במחירים משתלמים?

פשוט מאוד. כשמדובר בהזמנת מלאי של דיו למדפסת רחובות ותושביה יכולים ליהנות משירות מקצועי ומחירים משתלמים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור באחד מראשי הדיו של המותגים אתם אנו עובדים כגון HP, BROTHER, SAMSUNG, EPSON, LEXMARK ואחרים. אם ברצונך להשקיע ברכוש טונר למדפסת רחובות מספקת פתרונות גם לטכנולוגיה הזו. כלל המוצרים שלנו כוללים שנה אחריות ונשלחים ללקוחות שלנו בפריסה ארצית. אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ – עד 70% בעלויות ההדפסה. דיו וטונר ברחובות נחשבת לאחת החברות המוביל בארץ באספקת דיו או טונרים איכותיים ללקוחותיה. ההזמנה מתבצעת טלפונית במספר 0723300917.