טיפים עבור צביעת דירה שכורה בתום החוזה

הרגע בו תעזבו את הדירה השכורה יהיה זה שתצטרכו לצבוע אותה מחדש. בחוזה שכירות סטנדרטי סעיף זה מופיע לעתים קרובות, והוא גורר עמו לא מעט מחלוקות בין שוכרים-בדימוס לבעלי דירות. כיצד ניתן להימנע מכך ולצלוח צביעת דירה שכורה בשלום? במקבץ טיפים זה תוכלו לדעת בדיוק מה לעשות על מנת להבטיח בית צבוע לתפארת.

טיפ מס' 1: אם אינכם בטוחים, ניתן לשכור חברת צביעת בתים

חברה לצביעת בתים משרתת לא פעם שוכרי דירות אשר חייבים בצביעת המושכר אותו הם עוזבים בתום החוזה. החברה תבחר את הגוון הלבן החלק המאפיין בדרך כלל דירות שכורות ותעמיד קירות בית כמו חדשים, אחרי סיוד, בונדרול וצביעה יסודית.

טיפ מס' 2: השתמשו בכלים חכמים לצביעת דירה

דאגו שבסל הכלים שלכם יהיו מברשות ורולר. עבדו עם צבע על בסיס מים, והכינו דלי מים לדילול הצבע. השתמשו במעט מים וצבע בתוך מגש ייעודי ועבדו עמו ועם הרולר לאורך הקיר. בקצוות הקירות, בסמיכות לקירות אנכיים, יש להשלים עם מברשת צביעה דקה באותו כיוון משיכה בו יישמתם עם הרולר. על מנת לצבוע משטחים מוגבהים כמו תקרות ומזווים עליונים – יש להשתמש במוט צביעה ארוך לחיבור רולר עליון.

טיפ מס' 3: ישמו 2 שכבות צביעה לפחות

על מנת כי צביעת דירה שכורה תצליח ותחליף בדרך קבע את מראה הקירות בחדש, חשוב ליישם לפחות 2 שכבות צביעה. הצביעה הראשונה משמשת כבסיס והצביעה השנייה כליטוש סופי. חשוב להתחיל כל פרויקט צביעה בעבודות הכנה הכוללות שפכטל, סיד ובונדרול. בסיום עבודות ההכנה, כשקירות חלקים עומדים מולכם, ניתן להתחיל בעבודות הצביעה.

טיפ מס' 4: דווחו לבעת הדירה על כל חדר בבית שאינו צבוע לבן

במקומות רבים בדירה – ייתכן כי צבע הקירות יהיה שונה מהלבן. למשל, אם זו הייתה דירה בה בעל הבית בילה עם משפחתו, ייתכן ויהיה חדר ששימש בעבר כחדר ילדים, והוא צפוי להיות צבוע בגוונים בהירים כמו כחול וצהוב. בדרך כלל, חוזה צביעה דירה מדגיש שמדובר על צביעה בלבן, ולכן מומלץ לדווח לבעל הדירה. לרוב, הוא יאשרר שלא תצטרכו לצבוע מקומות אלו אלא רק אזורים בהם הקירות צבועים לבן בגוון רגיל.