כל מה שרציתם לדעת על עורך דין הוצאה לפועל תל אביב

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב מייצג את לקוחו במגוון נושאים כמו איחוד תיקים שנוצרו במספר לשכות והתנהלות תקינה של ההליך המשפטי כאשר החייב נמצא בתוכו. עורך הדין דואג לאינטרס של החייב גם לאחר שהחוב כבר נפרע. למשל, אם בלשכה מסוימת הוא שולם אך היא ממשיכה לפרסם בחשבון של הלקוח במחשב שהוא חייב כספים שכבר שולמו, ידאג עורך הדין להסרת הפרסום הכוזב לפני נקיטת אמצעים משפטיים.

איחוד תיקים עבור החייב

אחת המשימות החשובות של עורך דין הוצאה לפועל תל אביב היא איחוד תיקים שכזה. בדומה לפשיטת רגל, גם בהוצאה לפועל ניתן לאחד תיקים שנוצרו בכמה לשכות. עורך דין הוצאה לפועל תל אביב יהיה זה אשר יחתור לביצוע הפעולה הזו על מנת שהחייב יוכל להתנהל בשקיפות דרך לשכה אחת.

ביטול רישומי חיוב כוזבים

אין גרוע יותר או מאיים יותר מקבלת מכתבי התראה לפני מימוש סנקציות עקב כך שהחייב לא שילם, אל מעצבן יותר הוא לגלות שהמכתבים הללו מגיעים על אף שהוא כבר שילם. הלקוח נמצא ללא יכולת לתקשר עם פקידי ההוצאה לפועל, שהם מבחינתם ממשיכים בשלהם. עורך דין הוצאה לפועל תל אביב ידאג לבטל רישומים כוזבים לפיהם החייב טרם שילם ובכך הוא לא רק יוביל להסרת הסנקציות אלא גם לאפשרות לתבוע את מוסד ההוצאה לפועל על פרסום כוזב של מידע אודות התנהלות הלקוח.

אנשים שהתעניינו בעורך דין הוצאה לפועל התעניינו גם בייצוג משפטי בפשיטת רגל

עורך דין לפשיטות רגל זהה בתפקודו לעורך דין הוצאה לפועל, רק שכאן הוא צריך להעלות ארגומנטים משפטיים מול גורמים יורידיים רמי דרג, בעוד בהוצאה לפועל נדרש רק לשלם את החובות במועדם ולבצע איחוד תיקים בין תיקים שנפתחו בלשכות השונות.

בחירת עורך הדין המייצג

מאד מומלץ לבחור בקפידה את עורך הדין שייצג אתכם מול הוצאה לפועל. בחירתו של עורך דין מייצג בעל ידע וניסיון תוכל לסייע לכם לצלוח ביעילות הליכי הוצאה לפועל או פשיטת רגל. עורך דין הוצאה לפועל יש לבחור רק על סמך המלצות של מיוצגים קודמים.