לבחור נכון – לבחור דיו וטונר בקריות (קרית מוצקין,קרית ביאליק,קרית אתא)

חברת דיו וטונר מציגה מהפכה בשוק הדיו למדפסת בקריות ולמעשה בכל הארץ. לגווני דיו מוניטין של שנים הן בשירות המעולה והן באיכות המוצרים שאותם היא מספקת. יתרון נוסך של גווני דיו הוא הפרישה הארצית ומהירות התגובה בכל הנוגע לשילוח ואספקת ציוד הדיו למדפסת או הטונר למדפסת קריות והסביבה. כך שלא משנה באיזו מדפסת אתם מדפיסים, ואין זה משנה אם אתם זקוקים לדיו למדפסת קריות, או טונר למדפסת, אתם מוזמנים לבחור נכון – לבחור בחברת דיו וטונר. טלפון אחד והדיו בדרך אליכם

אנחנו כאן בשבילך, ממש כאן קרוב בקריות

אנחנו בגווני דיו מאמינים ששירות טוב מתחיל בקרבה אל הלקוח ובהבנת הצורך שלו. זאת הסיבה שהקמנו מערך לוגיסטי המתפרש מדן ועד אילת. אנו ערוכים לתת מענה מיידי בכל נקודה בארץ בכל הנוגע לציוד היקפי למדפסות, דיו למדפסות, טונר למדפסת, ולעשה כל שאלה שעשויה לעניין אתכם בתחום רחב זה – אנחנו הכתובת שלכם.

הדיו נגמר? אל תתייבשו – התקשרו

כולנו מכירים את זה. השלב הזה שהדף הגולש מהמדפסת הופך חיוור יותר ויותר ככל שהוא יוצא החוצה. המדפסת הולכת ומתייבשת ואיתה העבודה האחרונה שחיכינו כל ך להדפיס כבר. חלק מהמדפסות בשוק כלל לא מתריעות על כך שהדיו שלהן על סף סיום כך שאם אנחנו תקועים ללא דיו חלופי זה בהחלט לא נעים.

לא חשוב איזו מדפסת יש לכם ומה אתם מתכוונים להדפיס, אם אתם תקועים ממש עכשיו ללא דיו למדפסת או טונר למדפסת קריות ואזור חיפה והצפון, צוות השליחים שלנו מוכן לזנק אל כתובתכם עם הדיו המושיע. חייגו 072-3300917 ותיהנו משירות אדיב, מהיר ומקצועי. נסו אותנו.