מדריך קצר לתכנון צביעת וילה מבחוץ

כיום, ניתן להבחין בבתים פרטיים מעוצבים באופן מרשים בזכות שימוש מושכל בצבע חיצוני. חומרי הצביעה כיום שונים לחלוטין ממה שהם היו בעבר, ומתחלקים לשני סוגים, אקריליים ומינרליים. החומרים האקריליים מבוססים על יצירת ציפוי צביעה עם סדקים ישרים, בעוד עם חומר מינרלי המראה המתקבל הוא של אבן טבעית עם פיתוחים עגולים על הקירות.

בחרו בטקסטורת הצבע המתאימה לכם ביותר

כשאתם מזמינים שירות צביעת וילה מבחוץ, לפני שתתחייבו לספק, בקשו ממנו לשלוח לכם את מניפת דגמי הצבע שלו, גם על פי גוון וגם על פי סוגים, אקרילי, מינרלי או משולב. ההמלצה שלנו היא להתחיל מהטקסטורה: לבחור בסגנון הצבע הייחודי שצריך לאפיין את הבית שלכם, להשקפתכם. יש שיעדיפו צבע אקרילי ויש שיעדיפו שליכט מינרלי. לאחר מכן, המשיכו לבחירת הגוון המתאים ביותר לצביעה החיצונית של הווילה שלכם.

בבחירה, התייחסו לאובייקטים חיצוניים קבועים כמו פרופילי חלון ודלת

אובייקטים אלו יסייעו לכם להחליט נכון לגבי בחירת הגוונים עבור צביעת וילה מבחוץ. עיצוב הקירות החיצוניים מורכבת גם מפרזול וגם מצבע, ולכן מאד חשוב להקפיד לבחור נכון את השילוב של השניים על מנת להעניק לבית שלכם את השילוב המנצח.

ודאו התאמה לחצר הבית, לדקים בגינה ולסממנים חיצוניים נוספים

התאמת עיצוב צביעת וילה מבחוץ צריכה להיות קוהרנטית גם עם רכיבי קבע במרחב החיצוני שלכם, החל מדקים ועד מגרשי משחקים, חצרות וגינות. מאד חשוב ליצור עקביות בין העיצוב החיצוני לצביעה החיצונית על מנת להבטיח יצירת מרחב דקורטיבי מרשים במיוחד.

השוו מחירים ובדקו מה אתם מקבלים בתמורה לכל שירות

מחיר צביעת בית פרטי אינו מסתכם רק בבחירת הגוון אלא גם באפיון טקסטורי של הצבע על מנת לספק לכם ליטוש מהמם ביופיו של הקירות. כאשר מוצע לכם מחיר יקר, בדרך כלל, שירות זה ייעשה ברמות הגבוהות ביותר, כך שלא תתאכזבו אלא תצאו עם וילה צבועה על פי דרככם. מחיר צביעת בית פרטי מבוסס על סוג הצבע הנבחר, ועל משימות הצביעה השונות שיש לעשות על מנת להטמיע אותו בקירותיכם בהתאם לתבנית העיצוב אותה תכננתם.