מעוניינים בהופעה נדירה וסוחפת לאירוע? הכירו את פועלו של אמן חושים

אמן חושים הוא יותר מקוסם. במופע, הוא מבסס את פועלו על עבודה עם קהל ומתקשר עמו באמצעות טלפתיה. במסגרת המופע, מדגים אמן חושים בחירות מרובות, ושינון אובייקטים צורניים ללא צפייה מקדימה בהם, על סמך בחירתו של האורח. כל המופע מגובה בקטעי קישור הומוריסטיים לצד תכני קסם רציניים שייזכרו לטובה למשך שנים רבות בקרבכם.

אמן חושים – האמן שיהפוך את האירוע שלכם למעניין באמת

אמן חושים מספק מופע סוחף ונדיר המבטא קסמים לצד קטעי מופע פשוטים ומצחיקים. אמן חושים משתף את פרטי הקהל בכל קסם שהוא עושה ובכך מגדיל את תחושת העניין שלכם לגבי המופע. התכנים בהם משתמש אמן חושים מותאמים תמיד לנושא האירוע המתוכנן.

מופע טלפתי סוחף

במסגרת המופע יועלו מיצגי טלפתיה בהן אמן חושים יתקשר עם פרטי הקהל שלא באמצעות המילה הכתובה או המדוברת. קשר טלפתי זה יודגם לכל אורך המופע ויראה כי אמן חושים כאן בשביל לקרוא את מחשבותיכם.

הזמנה קבועה של מתנדבים מהקהל

אחד היתרונות המובהקים בפועלו של אמן חושים הוא שאתם מסייעים לה לקרום עור וגידים. כמי שצפויים להיות הקהל של אמן חושים, ולא רק מי שיזמו את ההגעה שלו, הוא צפוי להשתמש בכם ובחבריכם לקהל כמושאים לקסמים ותרגילים שונים שהוא מבצע, כולל תרגילים בקריאת מחשבות ובטלפתיה.  בדרך זו לא יהיה רגע דל משום שעל הבימה כמעט תמיד יהיה אמן חושים בשילוב איזשהו מתנדב מהקהל. בכך, אתם נהנים ממופע שתמיד יוצר עניין, ונמנעים ממיצגי סולו ללא השתתפות הקהל. מופע אמן חושים עם מתנדבים מהקהל גם תורם לתחושת הגיבוש בעסק וגורם לשותפים שלכם לעבודה להכיר אתכם בצורה טובה ומעמיקה יותר.

בחירת מופע מתאים לאירוע שלכם

התאמת מופעו של אמן חושים לאירוע שלכם צריכה להתבסס על תכנים האירוע שכבר גובשו ועל פרק הזמן שיש לכם להקצות לאמן חושים. בהתאם לכך, יציע אמן חושים הצעות עבודה המתאימות לשילוב באירוע שלכם. כל הצעה תתומחר שונה בהתאם לפרק הזמן הנדרש בהופעה ולמשאבים נוספים להם האמן יזדקק. בהתאם לכך, תוכלו לבחור בסוג ההופעה הרלוונטי עבור האירוע שלכם.