הכירו את ויזת E-2 להקמת מיזמים עסקיים ענקיים בארה"ב

אם אתם בעלים של חברה גדולה, ויש לכם ניסיון בהקמת עסקים גדולים, מאלו שנחשבים "מובילי מדינות" ולא נטועים רק ברמה המקומית, ויזת E-2 היא בשבילכם. הוויזה מיועדת לכל מי שביכולתו להקים חברה בע"מ בגודל כזה. מטרת הוויזה היא לאזרח אנשים שיתרמו לכלכלה האמריקאית, כאשר 'תרומה' מוגדרת כהקמת יזמות עסקית שתפעל בארה"ב בקנה מידה רחב היקף.

בדקו את זכאותכם אצל עורך דין מומחה

אם אתם מתעתדים להקים חברה גדולה ברמה הבינארצית בארה"ב, ייתכן כי בשגרירות יוכלו לסייע לכם בקבלת ויזת E-2. הגישו את נתוני העסק שלכם למשרד עורכי דין מומחה הגירה לארה"ב ובדקו את זכאותכם. על העסק לפעול באדמת ארצות הברית, להימנות עם העסקים משלמי המיסים בתוך ארצות הברית, כשמרכז החיים של היזם הוא בארצות הברית.

קמעונאות ונדל"ן יכולים להימנות בקטגוריה

אם מקים בית העסק הקמעונאי משתית את פועלו על סניפים ברחבי ארה"ב, ובעל יזמות הנדל"ן מתכנן לקנות דירות באזורים נרחבים במדינה ולהכניס אותן תחת פירמת שכירויות פרטית, הרי שעסקים מסוג כזה נחשבים כמזכים בוויזת E-2. לכן, אינכם חייבים לעסוק רק בתחומים כמו מדע והייטק בשביל להימנות בקטגוריה. ויזת E-2 מתבססת על גודלו של העסק ותרומתו לכלכלה האמריקאית.

היתרונות של מחזיקי ויזת E-2

פטור מהצגת ויזת תייר בנסיעות לארה"ב, קבלת אזרחות אמריקאית עם תנאים מלאים, תעבורה בינלאומית בכל מדינה שיש לה יחסים דיפלומטיים עם ארה"ב. למעשה, גם אם עולם לא החזקתם באזרחות זרה, והקריטריונים שלכם לא עמדו בציפיות של דרכון אירופי בעבר, בהינתן התנאים העסקיים הנכונים אתם יכולים למצוא את עצמכם כמתאימים לקבלת ויזת E-2.

כיצד מתחילים

יש לגשת למשרד עורכי דין המטפל בבקשות הגירה לארה"ב ולהציג שם את נתוני העסק שבכוונתכם להקים בארה"ב. בהתאם לכך, יפעל עורך הדין, במידה וימצא שהעסק מתאים, לקבלת ויזת E-2 מול השגרירות, על סמך מילוי הטפסים הרשמיים של הבקשה. התכתובות מול השגרירות האמריקאית ייערכו כבר בימים הראשונים להגשת הבקשה והלקוח יקבל עדכון בזמן אמת על מצב אישור ויזת E-2 המבוקשת להקמת היזמות העסקית בארה"ב. עורך דינו של הלקוח יעמוד עמו בקשר רציף בנושא ויעדכן אותו באישור או בדחייה הסופיים של בקשת הנפקת ויזת E-2.