טיפים להתנהלות מול טכנאי שירות מוסך נייד לנתקעים בדרכים

מוסך נייד הוא שירות שניתן לנהגים שנתקעו בדרכים. זה לא נעים למצוא את עצמכם בלי דלק באמצע נתיבי איילון או ללא מצבר במהלך נסיעה בכביש החוף או הסרגל. העצירה בצד הדרך היא אקט משפיל ומלחיץ, אך חשוב לשמור על קור רוח ולהבין שיש לכם כעת 2 ברירות: ליצור קשר עם הביטוח בחינם, אך להמתין שעות לנהג הגרר, לא לפני שמילאתם 7-10 טפסים בממוצע (ואם יש לכם מעט סוללה בטלפון זה עומד להפוך למאוד בעייתי), או להתכונן לשלם 500-750 ₪ לחברה שתספק לכם מצבר, ופחות מכך – אם מדובר בתקלה שאיננה מצבר אך כן מצריכה תיקון במוסך. במקרה כזה אתם תשלמו רק דמי הגעה לטכנאי, שמצדו יבצע עבורכם הפעלה חד פעמית של המצבר לצורך נסיעה לתיקון במוסך חברת הביטוח שלכם, כמתוכנן. הזמנתם מוסך נייד? כך תתנהלו מול נציגיו.

טיפ להתנהלות מול הנציג בעת היתקעות הרכב בחניית הבית

מקרה זה נחשב קל יחסית כי האוטו אינו בדרכים אבל אם התכוננתם להשתמש בו במהלך התכוננות לצאת לעבודה או ללימודים, כנראה שאין לכם הרבה זמן פנוי להקדיש. לכן, מומלץ ליצור קשר עם המענה המהיר של מוסך נייד ולא להמתין לביטוח. אתם תקבלו שירות מצבר עד הבית. הטכנאי יגיע לחנייה בביתכם ויבצע את החלפת המצבר שם.

טיפ להתנהלות מול הנציג בעת היתקעות בכתובת בתוך עיר

במקרה זה מומלץ להתקשר אל מוסך מנייד ולמסור לו את שם הרחוב בו אתם נמצאים, מספרו ושם העיר. הטכנאי יגיע לחנייה בה האוטו שלכם נתקע, יאבחן מה קרה ובמידת הצורך יבצע החלפת מצבר. אם לא מדובר על המצבר, הוא יבצע תיקון חד פעמי  שיאפשר נסיעה למוסך לצורך אבחון ותיקון.

טיפ להתנהלות מול הנציג בעת היתקעות בדרך מהירה שאיננה כתובת

במקרה זה יש ליצור קשר עם מוסך נייד ולהפעיל את שיתוף המיקום בווצאפ באמצעות הוספת מספר הטלפון הנייד של הטכנאי שיימסר לכם מבעוד מועד, שליחת הודעה בווצאפ עבורו, ולאחר מכן לחיצה על שתף ובחירה באופציה "מיקום". בבחירה בין ווייז לגוגל מאפס יש לבחור גוגל מאפס שיותר מדויק בשיתופי מיקום. בכך, הטכנאי יוכל להגיע בדיוק לנקודה בה נתקעתם ולאבחן את הרכב שלכם.