טיפים לתכנון נופש חברה ברמה שלא הכרתם

נופש חברה מאפשר לעובדי הארגון ימי פעילות, ניקוי ראש וצבירת אנרגיות לקראת ימי העבודה הבאים. מעוניינים ללמוד כיצד לתכנן אותו כנדרש, ברמות הגבוהות ביותר? במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע להפקת נופש חברה שכמוהו לא תשכחו לעוד הרבה זמן. מי שמעוניין להסדיר נופש חברה ברמות אלו מוזמן לקרוא את השורות שלפניו.

אתרו חברת הפקות מומחית לארגון נופשוני חברה

יש לבחור חברת הפקות שתחומי המומחיות שלה הם ימי גיבוש, ימי פעילות לעובדים, אירועי חברה וכמובן נופש חברה של כמה ימים באתר תיירות מבוקש. חברה זו תוכל להסדיר לכם כניסות לאתרים במחירי מטרה ולגבש עבורכם אירוע עם אטרקציות מבוקשות ובלתי נשכחות בכלה התחומים, ספורט אתגרי, נסיעה על כלי תחבורה ייעודיים לשטח, וסדנאות לימוד בתחום המזון והיצירה. כל זה מתרחש באתרים אקזוטיים וידועים למעטים בצפון ובדרום הארץ.

תכננו את סילבוס נופש החברה שלכם

חשוב לתכנן מה יהיה רצף המאורעות במסגרת נופש חברה: נאומים שלכם, טקסי מצטיינים, פעילויות שונות וכמובן סיום מוצלח לאירוע הכולל ארוחת בוטיק, מופע בלתי נשכח ועוד. מומלץ להתייעץ עם נציגי חברת הפקות לגבי שילוב מאורעות שונים באירוע שלכם ולבסוף – לגבש אותם לכדי אירוע אחיד שניתן יהיה להתבסס על תכנונו בזמן אמת.

דאגו ליצירת לוח זמנים קוהרנטי שיתיישב עם יכולת העובדים להגיע ליום הגיבוש ועם התהוות המאורעות

בדקו בשבע עיניים שאין לכם מאורעות כפולים באותו פרק זמן במהלך האירוע, ודאו כי בחרתם שעת מפגש שהעובדים יוכלו לעמוד בה ולהגיע למקום תחילת האירוע ללא קושי, ואל תהססו לשנות תכנון במידה ומשהו מהנ"ל אינו כשורה והאירוע נתקע בשל כך. במקרים בהם לא ניתן לשנות הכל כדי להשלים את האירוע, גבשו סדר עדיפויות וצאו לדרך כשעיקר האטרקציות והזמנים שאתם מבקשים להציב באירוע – מתוכננים בהתאם לצרכים שלכם.

מומלץ להתארגן בקבוצות ליציאה לאירוע

במידה ויש אנשים שלא יכולים להגיע בשל לוח הזמנים והמיקום, נסו להניע את העובדים להתארגן עם Carpool, 1-2 נהגים שמסיעים את השאר למקום המפגש, ובכך לחסוך לא מעט אילוצים ביורוקרטיים של קביעת שעת תחילת האירוע. בהפקת נופש חברה, נסיעות Carpool שיתופיות חוסכות הרבה ומאפשרות הגעה חלקה של רוב צוותי העובדים, כפי שהוכח בעבר.