כך תבחרו חברת פינוי דירה מקצועית לבתיכם

פינוי דירה הוא שירות נדרש עבור בעלי בתים בישראל אשר מעוניינים ליישם את הפרויקטים הבאים: לפנות דירת ירושה מזוהמה ומוקדי לכלוך ולהכין אותה למגורים מחודשים, וכן ליישם פרויקטים של פינוי בעליית הגג, במחסן ובחדרים אחרים בהם הצטברו גרוטאות. כשאתם מבקשים לבחור חברת פינוי דירה, כך אנו ממליצים לאתר את השירות. העצות שלנו יבטיחו לכם את הטובים ביותר בענף!

מומלץ לוודא כי ניתן להמיר תשלום פינוי דירה בתכולת ירושה

בחברות רבות המיישמות פרויקטים של פינוי דירות ירושה נהוג להגיע להסדר עם היורשים לפיו הם יוכלו לשלם באמצעות רכוש הירושה שיאותר בדירה, לעתים באופן בלעדי ולעתים עם הפרש המהווה את מחיר הפינוי. שירות זה גם חוסך לכם כסף וגם מאפשר לכם להיפטר מתכולת ירושה שאולי לא תזדקקו להם והיא עשויה להפוך לגרוטאות בהמשך ימי שימושה של הדירה כבית מגורים פעיל.

כדאי לבדוק שהחברה עוסקת בשירותים נלווים לפינוי

פינוי גגות, פינוי חצרות, פינוי אשפה, ניקיון וקרצוף יסודי של כל חדר מפונה והעמדת דירה נקייה לאחר פינוייה. חברות פינוי דירה רבות מציעות מכלול זה של שירותים בנוסף לתסריטי פינוי דירה קלאסיים ובכך הן מגשימות עבור הלקוח את כל הסידורים לקראת העמדת דירה 100% סניטרית ונקייה המוכנה לשימוש פורה של הלקוח.

מאד חשוב!! ודאו כי החברה עובדת עם אתרי פינוי מורשים

אומרים כי כשספק שירות אומר לכם "כן" לכל הדרישות, סימן ששכחתם לשאול את מה שבאמת חשוב, וכאן המקום לדבר על זה בתחום פינוי דירה. העיריות, כשהן מוצאות תכולת פינוי דירה ברחוב, יכולות לדעת מאיזו דירה זה יצא ולחייב את בעליה. יש כיום מצלמות עיר ללא אלימות ומצלמות אבטחה בכל מקום ישוב בישראל וזה רק עניין של זמן עד שיתחקו אחריכם. לכן, לא מזמינים שירות פינוי דירה לפני שמוודאים ואף חותמים מולו שהוא רשאי לפנות את התכולה רק לאתרי פינוי מורשים ולא להשאיר את הגרוטאות ברחוב בשום מצב. רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם פינוי דירה בטוח, שלא יגרור קנסות וסיבוכים אחרים עם רשויות החוק העירוניות או מטעם המועצה האזורית. אל תזמינו שירות פינוי דירה שלא מתחייב על פינוי לאתרים מורשים, ואליהם בלבד!