למדו כיצד להגן על הקניין הרוחני שלכם עם עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט

פגיעה בקניין הרוחני שלכם באינטרנט עשויה להתבצע בשתי דרכים. או שהאדם הפוגע מחליט להעתיק מכם חומרים ולטעון שהם שלו, או שהוא "ננעל" עליכם במובן השלילי של המילה ותוקף בביקורת ארסית שחוצה את גבול הטעם הטוב, אשר מכילה שפה קשה ובוטה, על כל יצירה או פרסום שלכם. בשני המקרים חשוב לפנות לעורך דין נזיקין שאלו הם תחומי ההתמחות שלו: זכויות יוצרים באינטרנט ולשון הרע.

עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט ותפקידיו

עורך דין זה מסייע לכם להגיע לגורם שמפר את זכויות היוצרים. אם הגורם המפר מודה שזה הוא, מולכם, עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט ייצור עמו קשר באמצעות מכתבי התרעה. בדרך כלל זה יסתיים בבוררות ולא יגיע לדיון משפטי אל היו מקרים שחומרים גנובים הגיעו אליו, בחלק מהמקרים בהובלת וביוזמת הגנב. בדיוק בשביל זה חשוב שאתם, מחברי החומר המקורי, תעמדו על המשמר ותהיו בקשר עם עורך דין זכויות יוצרים באינטרנט שיידע מה לעשות על מנת להוכיח שהיצירה שלכם ולסלק ממנה את הגורם שניכס אותה לעצמו.

עורך דין לשון הרע ברשת וייעודו

עורך דין לשון הרע המתמחה באינטרנט מסייע בהסרת פרסומים שליליים ברשת ובכך הוא מחזק את האימג' שלכם כפוזיטיביים. חשוב לדאוג להסיר פרסומים שליליים עוד בטרם תדעו מי יצר אותם על מנת להבטיח מענה יעיל ובזמן. עורך דין לשון הרע עוסק גם במקרים בהם המתקפה הארסית מופנית אישית נגדכם ללא קשר לפועלו של העסק שלכם, וגם במקרים בהם היא נכתבת בעקבות החלטה עסקית שקיבלתם כמו סרטון חדש שהועלה או פרסום של מאמר או יצירה כתובה אחרת.

כך תוודאו שאתם בכיוון הנכון מבחינת שמירה על זכויותיכם ברשת

עורך הדין מצייד אתכם בפרטי קשר טלפוניים בגוגל ובפייסבוק ובמקביל מנסח מכתבים לחברות הללו, מנסח מכתבים דומים לאדם שהפר את זכויות היוצרים שלכם ובעקבות כך פועל לשינוי המגנה לטובתכם תוך הסרת פרסומים שליליים ופרסומים המהווים גניבת דעת לפיהם יצירה שלכם שייכת בכלל לאדם אחר. במידה והצטיידתם בפרטי הקשר בפייסבוק ובגוגל וגם דאגתם שינוסחו מכתבים, הסיכוי לחזור לדרך הישר ולהסרת הפרסומים גבוה.