מדריך לבחירת כספת לבית

כספת עשויה לשמש את הצרכן הביתי בשל מגוון סיבות: שוטר או מאבטח מחויב לאפסן את הנשק האישי שקיבל מהארגון בו הוא עובד בכספת נשק ייעודית. אדם שנוטל תרופות בעלות סיווג, כמו גראס רפואי, או תרופות מסוכנות לילדים יצטרך לנעול אותן בכספת תרופות ייעודית. ישנן כספות גם ליהלומים ותכשיטים ואפילו למזומן שטרות שמושאר בבית הלקוח. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור כספת לבית בהתאם לסוג התכולה שיש לנעול בה.

בחרו ספק כספות ייעודי

ספק הכספות חייב להיות אדם שעוסק בבטחון ובהתקנת כספות, ולא חנות לציוד ביתי או כל בו לבית. בחנויות אלו, הכספות המוצעות אינן תקניות ואת חלקן ניתן לפרוץ בעצמכם, ללא סיוע מקצועי, באמצעות מכה קלה על הגג החיצוני. כספת לבית יכולה להיות אפילו משומשת. כל עוד היא נרכשה מחברת בטחון מקצועית, עם הדרכה, יש לכם התקן הגנה ראוי שישמש אתכם נכוחה.

בחרו כספות בהתאם לייעוד האחסון

בקשו מספק כספת לבית את ההכוונה המלאה לקראת רכישת כספת שתתאים להתנהלות שלכם. אם אתם צריכים כספת לאחסון תרופות, התעניינו בדגמי כספת לבית המיועדים לתרופות. אם הכספת מיועדת לנשק אישי, התעניינו בכספת תקנית לכלי נשק, וכד'. ודאו כי הכספת מגיעה לביתכם עם כל הרכיבים התקניים, בורגי חיבור לקיר או לארון, ושהיא עשויה מקורות U עמידות וברזל יצוק, עם סט בריחים צף עם הגנת ניסור. כמו כן, הסדירו התקנה על ידי חברת הבטחון עם הברגה חזקה ותקנית.

ודאו כי השירות כולל אחריות מלאה לכספת

  • תיקון כספת שהתקלקלה או ננעלה.
  • חילוץ ציוד כלוא בכספת נעולה.
  • החלפת מנגנון ומנעול או כספת קומפלט במקרה של קלקול.
  • גיבוי מלא לכל תחומי הצרכנות בכספת, כולל מידע על שדרוג במידה וקיים.

כשאתם רוכשים כספת לבית מאד חשוב לוודא כי נושאים אלו נכללים בכתב האחריות שלכם. כספת בבית היא התקן הגנה נדרש אבל אתם, כמשתמשים, צריכים הגנה במקרה ויתרחשו תקלות מסוגים שונים. אותה, יכול לספק רק כתב אחריות מלא המגבה אתכם בכל נושא צרכני שעלול להתרחש. רק כאשר מסדירים כספת בבית עם כל שלבי ההדרכה הללו, כולל שלב זה של ווידוא כתב האחריות, אתם נהנים מהתקן בטוח ונגיש לשימוש, מתוך ידיעה שיש מי שיעזור לכם במידה ותזדקקו לתמיכה טכנית.