מדריך קצר לבחירת שירותי עיסוי בתל אביב

תל אביב היא המקום הנגיש ביותר בישראל להזמנת עיסויים. העיר מארחת אומנים בתחום, ולא רק מעסים שהתנסו במגע שוודי בסיסי ולכן ההיצע רב וללקוח ישנן אפשרויות שאין למקבילו בערים אחרות. למשל, מי שצריך לבחור שירות עיסוי בירושלים תלוי לחלוטין במקום מגוריו הספציפי בעיר, בה קשה להתנייד בין השכונות, מה שמראש מציב לו בחירה דלה באופן יחסי. עיסוי בתל אביב מהווה עבורכם הזדמנות כי רוב הסיכויים שלמעסה שתמצאו ותחליטו להירשם אליו ניתן יהיה להגיע בקלות יחסית גם אם מדובר במרחק פיזי רחוק. רישות העיר בשבילי אופניים ובמסלולי הליכה בטוחים מאפשרים התניידות ללא לחץ כמעט מכל מקום לכל מקום. אם כן, כיצד מומלץ לכם, כדיירי ועובדי תל אביב-יפו, לבחור את שירות העיסוי שלכם? במדריך זה אנו מספקים את כל המידע בו מומלץ להצטייד טרם צאתכם לדרך. קריאה מהנה!

בחרו את שירות העיסוי בהתאם לבעיה קיימת או למטרה שבכוונתכם להגיע אליה

אם מטרת העיסוי היא שחרור מאיזשהו כאב שתקף אתכם, או מהרגשה של לחץ באחד מאברי הגוף, מומלץ לצרוך את שירות העיסוי הבסיסי ביותר, שנקרא עיסוי שוודי. עיסוי בתל אביב המסופק בשיטה זו מעניק ללקוח את ככלים הראשונים לחוש יותר רגוע ופחות דואב ובהמשך, להגיע למצב של חוסר כאב, עם שחרורים עדינים שהמעסה עושה בהשתמשו בשמנים אתריים ייעודיים ובמגע מתאים. במידה ואתם ספורטאים או רקדנים ומעוניינים לשמר את התנועה ולתחזק אותה, הכי כדאי לעשות עיסוי תאילנדי. במידה ואתם כבר מגיעים רגועים ומתלוננים על כאב מאד נקודתי באיזשהו מקום, מומלץ לעשות עיסוי באבנים חמות לשחרור האזור.

ודאו כי מדובר בעיסוי המתאים לסוג הטיפול שאתם שואפים לקבל

לפני שניגשים לטיפול, מאד חשוב שתכירו את עצמכם לעומק ותדעו בדיוק מה אתם מבקשים לפתור באמצעות העיסוי. למשל המילה "כאב" היא מילה מאד כללית. הוכח כי יש קשר בין כאבי לחץ להרגשה של לחץ ברמה המנטלית, מה שיצריך עיסוי שוודי בסיסי. לעומת זאת, אם אתם נמצאים במיינדסט רגוע ובאמת חשים כאב שמפריע את שגרת יומכם (למשל גב או צוואר תפוס או כאב כתוצאה מנפילה או מעידה כלשהי) העיסוי צריך להיות שונה לחלוטין ולהתבסס על חימום האזור הכואב במטרה לשחררו.

עיסוי נגיש להגעה או קרוב לבית – יתרון

עיסוי שלא מצריך את הזזת המכונית או עלייה לקו אוטובוס אלא נמצא במרחק אופניים או הליכה מכם יהיה יעיל עבורכם בהרבה מעיסוי שצריך לנסוע כדי לקבלו. הגעה לעיסוי מתוחים מהנסיעה עשויה לגרום לכם לפספס את המטרה של המגע. לכן, אם מצאתם שירות עיסוי בתל אביב המתאים למה שאתם צריכים וגם נגיש מבחינת הגעה, הוא האידיאלי.