קורס יזמות עסקית לעצמאיים – טיפים לבחירה נכונה

כעצמאיים, בין אם אתם נמצאים בתחילת הדרך, ובין אם אתם וותיקים אך טרם גיבשתם דרך התנהלות שמתאימה לכם, מומלץ לבחור קורס יזמות עסקית. בקורס זה ילמדו אתכם ליזום מהלכים עסקיים חדשים ולטפח את הקיימים על מנת להבטיח כי העסק שלכם יצעד תמיד בכיוון הנכון עבורכם. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור את קורס היזמות המושלם עבורכם.

טיפ מס' 1: אם אתם עוסקים בנדל"ן, בחרו בקורס ייחודי לתחום זה

אם אתם עוסקים בנדל"ן להשקעה, שואפים לרכוש נכסים להשכרה או מכירה עתידית ולהרוויח מתחום זה, גשו אל קורס יזמות נדל"ן. קורס זה הוא קורס יזמות שמתמקד בענף זה בלבד. מדוע חשוב להבדיל את הנדל"ן מיתר התחומים העסקיים? הן משום שנדל"ן, בשונה ממוצרים ושירותים, הוא מוצר GIFFEN, שלא יכול לעמוד לתחרות חופשית מול ענפים מקצועיים אחרים, בשל היעדר אלטרנטיבות והן בשל מחזוריות ההתחדשות ברכוש שהיא הרבה יותר קטנה בנדל"ן, בשל המחירים הגבוהים בהרבה בהשוואה לכל תחום צרכני אחר.

טיפ מס' 2: בחרו קורס יזמות עסקית המשלב תכני שיווק מקוונים עם תכנים קלאסיים

בשונה מהמקובל לחשוב, לא כל מהלך פרסומי או שיווקי נמצא באינטרנט. יש כיום גם לפרסומות ולחומרים הכתובים הרבה מאד משקל בהצלחה של שיווק העסק שלכם, ולכן כשלומדים שיווק במסגרת קורס יזמות עסקית, מאד חשוב לוודא שיש בסילבוס גם תכנים העוסקים באינטרנט וגם תכנים העוסקים בתכני-מציאות בעיתונים, ברדיו ועל מרקע הטלוויזיה.

טיפ מס' 3: ודאו שבקורס מלמדים מודלים להתפתחות עסקית קצרה וארוכת טווח

חשוב ללמוד מודלים שיסייעו לכם להתרחב הן בטווח הזמן הקרוב והן בטווח הרחוק, עקב ביצוע מהלכים גדולים ואיטיים. מאד מומלץ לוודא שהקורס לא מתמקד רק בכאן ובעכשיו ומאידך, לא נתקע רק על שאיפות גדולות המתאימות לעוד 5-10 שנים. התכנים צריכים לשלב בין 2 הנושאים וליצור לתלמיד תשתית התפתחות בלתי נדלית, המתאימה הן לימי המחר, הן לחודשים הקרובים והן לשנים רבות קדימה.

טיפ מס' 4: היעזרו בהמלצות מבעלי עסקים שלמדו בקורסים השונים

מאד מומלץ להיוועץ בבעלי עסקים שכבר התנסו בלימודי קורס יזמות עסקית. שאלו אותם על מידת שביעות רצונם ותרומתו של הקורס לפועלם העסקי ובחרו קורס שניכר כי מספק את הנדרש להצלחה בפועל.