שאלות ותשובות על בחירת מכונת תפירה

מכונת תפירה ידנית המבוססת על רגלית מכנית שימשה את התופרים והתופרות הוותיקים והוותיקות לפני עשרות שנים. בשנת 1850 הומצאה מכונת התפירה הראשונה שנעה על ידי דיווש מכני מבית היוצר של חברת זינגר. כבר ב- 1854 למכונה זו התווסף מנוע קיטור שהזין כמות גדולה של מכונות על אותו שולחן עבודה. ב- 1926 כבר נראו מכונות התפירה החשמליות הנקיות הראשונות. מאז, מכונת תפירה חשמלית היא סטנדרט בקרב תופרים מקצועיים, אך יש שמחזיקים מכונת תפירה ידנית לצרכי תרגול. להלן השאלות והתשובות שאתם חייבים להכיר על מכונות תפירה.

כיצד מומלץ לבחור מכונות תפירה ראשונות?

חשוב לגשת לחנות מכונות תפירה או לעשות משלוח דרכן ובו לציין שאתם צריכים מכונה להפעלה למתחילים. ניתן לבדוק את המכונות בהתאם לפונקציות שלהן, כלומר על פי סוגי התפירות שהן מבצעות, סטרץ' (מתוח), אוברלוק, וכד'. מכונות תפירה ראשונות חשוב מאד לבחור באחריות משום שהן תיזכרנה לכל החיים ככלים עמם התחלתם לעבוד. כשהמכונה הראשונה הייתה טובה, כך גם תיראה המשך קריירת התפירה שלכם בסבירות לא נמוכה כלל.

מהם הרכיבים שחשוב לשים עליהם דגש במכונה?

פונקציות המכונה – המכונה צריכה להכיל פונקציות בהם אתם נוהגים להשתמש הרבה, תפירת בדי סטרץ', תפירת בדי אוברלוק, תפירת בדי כותנה ואלגנט, וכד'.

ייעוד המכונה – המכונה צריכה לשמש אתכם לתיקונים או ליצירת בגדים חדשים לבחירתכם. התמקדו בדגמים שהכי קרובים למה שאתם מחפשים.

סוג המחט – חשוב שזו תהיה מחט פירמה כמו למשל GROZ BECKERT האגדית. מחט זו תהיה עמידה, תישמר זמן רב ותהווה חלק חשוב בתפירה שלכם.

אלו כלים נהוג לרכוש יחד עם מכונות תפירה לטיפול בבגדים?

לצד מכונת תפירה ידנית או חשמלית, מומלץ לרכוש בובות דיגום למעצבי בגדים, מחטים ספייר, מגהץ קיטור ומכשיר הידוק מכני לתיקוני בגדים קלים, ועוד. סל מוצרים זה יעבה את ערכת התפירה שלכם ויהפוך אותה לבעלת מענה מלא עבור כל צרכי הטיפול בבגדים שלכם. מומלץ לבחור כלים אלו בחנות מקצועית עבור מכונות תפירה חשמליות וידניות על מנת להבטיח את איכותם והתאמתם עבורכם. בכך, תוכלו לקיים בבית או במקום העבודה שגרת תפירה עם מענה מלא לצרכי ייצור ותיקון הבגדים שתבקשו ליישם.