שיווק אינטרנטי מודרך לקידום שירות טיפול פסיכולוגי זוגי

פסיכולוגים העוסקים בענייני המשפחה מבצעים עבודת קודש עבור זוגות וילדים כאחד. לצד רגישותו הבלתי נדלית של התחום, כאנשי מקצוע עליכם לזכור שאתם לא לבד. אתם בתחרות, ומגורים בעיר הגדולה הופכים אותה למורגשת מאד. על מנת להבטיח כי המשפחות יפנו אליכם, אתם צריכים לקדם את עצמכם באינטרנט על בסיס פעולות שיווק רבות תהודה. כך תבטיחו כי טיפול זוגי לבקשת זוגות אוהבים ייעשה אצלכם פעמים רבות, וגם טיפול למשפחות.

הכינו תשתית קידום ראשונית להיכרות

תשתית קידום ראשונית זו תכלול מיצגים קצרים מאד של מספר שניות, למשל תמונה עם מעט חומר כתוב על פועלכם. חומרים אלו ישמשו, בשלב הבא של התכנית, לחיבור תשתית קידום ממומנת שתהווה את הבסיס הראשוני ליצירת מערך הלקוחות שלכם.

שלבו את התכנים שהופקו בקידום ממומן

הירשמו לשירות הקידום הממומן של פייסבוק ולשירות המקביל בגוגל והעלו מודעות העוסקות בתחום טיפול פסיכולוגי. מומלץ להתמקד בעיקר בתכנים עם תמונות ומלל, שכן בתחום הווידאו אין כמעט תכנים מהירים שניתן להפיק. בהמשך, תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בסרטונים בשביל תכנים ארוכים בתחום ההרצאות ושיתוף המידע. בקידום הממומן, בצעו את הפילוחים הנדרשים עבור טיפול זוגי או משפחתי פסיכולוגי. תעלו את הקידום לזוגות או משפחות מאזור העבודה שלכם.

עבו את האתר שלכם, הבלוג שלכם ופורומים שיתופיים בפסיכולוגיה בתכני איכות

תכנים אלו ישלימו את מערך הקידום באופן אורגני לאחר שצברתם קהל פציינטים חדש באמצעות הצעדים הראשונים שלמדנו לעשות זה עתה. נהוג להעלות מדי חודש בחודשו מאמרים לאתרים שונים העוסקים בפסיכולוגיה, ביניהם האתר שלכם, הבלוג שלכם ופורומים שונים, ביניהם בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

וידאו לפסיכולוגים – כך תשתמשו בו בתבונה

הווידאו המומלץ ביותר עבור פסיכולוגים הוא וידאו הרצאה, שכן אי אפשר לתעד טיפול פסיכולוגי אמיתי בשל חיסיון של המטופל. אם יש לכם תובנות מעניינות בתחום פסיכולוגיית הורים ילדים, העלו אותן כהרצאה. חשוב להיצמד בהרצאות שלכם לעניינים אקטואליים מענף הפסיכולוגיה שמתרחשים ביום יום. אם אירע אירוע ברמה הארצית שהשפיע על תלמידי בית ספר, זה זמן טוב להעלות על כך וידאו, וכך גם במקרים הקשורים לתפקוד ההורים.