טיפול בחרדה על ידי פסיכולוג – כך תבחרו נכון את השירות

חרדה היא מצב בו אדם מסוים חושש לעשות איזושהי פעולה. זו יכולה להיות חרדה בקרב תינוקות שהופכים לילדים, למשך חרדת האסלה שעשויה להתפרץ בגיל 3, וחרדה מעולמם של מבוגרים בשל איזושהי טעות שנעשתה בעבודה או במפגש החברתי. טיפול רגשי הכולל הסרת חסמי חרדה מלמד אותך לקבל את עצמך כמו שאתה, גם אם טעית. זהו טיפול רגשי אשר נלווים לו תסריטי טיפול באומנות.

חשוב לבחור פסיכולוג מומלץ בקרב נפגעי חרדה

מומלץ שנפגעי חרדה בדימוס ימליצו לכם על הפסיכולוג שאתם שוקלים להשתמש בשירותיו. המלצות מהרבה אנשים שהיו במצבכם מכוונות לכך שזה איש מקצוע טוב, ולכזה אתם זקוקים בימים חרדתיים אלה.

המלצות מחברים מתחומים אחרים – אופציה

במידה ויש לכם חברים, לא בהכרח נפגעי חרדה, שהיו מטופלים בעברם אצל פסיכולוג, ההתייעצות עמם חשובה גם כן. היא קריטית אם אין לכם קשר עם נפגעי חרדה, וזהו המוצא היחיד שלכם. יחד עם זאת, ביקורת בונה מקבלים מנפגעי חרדה בדימוס שמכירים את המטריה ויכולים לומר לכם חוות דעת אמיתית בנוגע לאותו פסיכולוג. במידה ואין לכם את מי לשאול כנפגע חרדה, יש להתייעץ עם חברים ומכרים מטופלים ולהגיע אל טיפול רגשי דרכם. בכך תוכלו למצוא איש מקצוע שבסבירות גבוהה יוכל לספק לכם את הנדרש כדי להשתחרר מלפיתות החרדה והסבל המנטלי ולהתחיל חיים שמחים ומאושארים.

מומלץ לבדוק מהו סילבוס הטיפול

בפגישה הראשונה שאלו את הפסיכולוג כיצד הוא מתכוון לטפל, באלו שיטות, האם תיושם טיפול באומנות? כיצד ייראה טיפול בחרדה על מנת להסיר אותה מסדר היום? חשוב לבדוק כמה זמן לוקח הטיפול כולו על מנת שתוכלו לכוון לסופו מספר שבועות או חודשים כבר לפני כן.

במהלך המפגש הראשון

במהלך המפגש הראשון אתם צריכים לחוש שאתם על הגובה, שיש מי שמבין אתכם ולא רק מבקר אתכם, ושהטיפול נעשה בכיוון הנכון. בדרך זו תוכלו לדעת כבר באופן מידי האם להמשיך לעוד פגישות או לא. לכן, המשמרת הראשונה מאד חשובה על מנת להסיק מסקנות לגבי פעילותו של אותו פסיכולוג. מפגש ראשון טוב יוביל למפגשי המשך מעמיקים יותר בתצורה טובה.