סוגי המילוי של ראשי דיו או טונרים למדפסות

ברגע שנגמר הדיו או הטונר, יש צורך להחליפם על מנת להמשיך בעבודה. ישנם כמה סוגים שונים של ערכות מילוי לדיו למדפסת רעננה או טונר למדפסת רעננה, אך תפקידם דומה.

 

הסוג הראשון והיקר  מכולם זה ראש דיו או טונר מקוריים ממפעל היצרן. האופציה הזו היא האיכותית אך גם הכי פחות משתלמת מכולם. האופציה השנייה היא להשתמש בחלקי חילוף תואמים. חלקי חילוף אלו יתאימו למדפסת שלך ויהיו חדשים, אבל מיוצרים במפעל שונה מהיצרן. האופציה השלישית והמשתלמת מכולן היא ראש דיו או טונר ממוחזרים או מתוקנים. חלקי החילוף מיוצרים במפעל היצרן אך לא יהיו חדשים מהשקית. איכות ההדפסה של ראש דיו ממוחזר או טונר ממוחזר אמנם נחשבת לפחות טובה מראש דיו מקורי, אך זו עדיין אופציה משתלמת, ובמידה והצורך שלך הוא הדפסת מלל ולא הדפסת תמונות, דיו או טונר ממוחזרים, זו האופציה הטובה ביותר עבורך.

 

דיו וטונרים קונים למלאי או ברגע שנגמר?

כשמדובר בהזמנת מלאי של דיו למדפסת רעננה ותושביה יכולים ליהנות משירות מקצועי ומחירים משתלמים.

אנו כספקים תמיד ממליצים לא להמתין לרגע האחרון קצת לפני שנגמר הראש דיו במדפסת שלכם או הטונר במידה ויש לכם מדפסת לייזר כדאי להזמין את המוצר הבא ,לעסקים וארגונים תמיד עדיף שיהיה מלאי של טונרים ודיו מכיוון שהרבה מאוד עסקים עמדו ללא כל יכולת להדפיס בגלל שהדיו נגמר ולא היה להם מוצרים בצד,

לכן כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור באחד מראשי הדיו של המותגים אתם אנו עובדים כגון HP, BROTHER, SAMSUNG, EPSON, LEXMARK ואחרים.

אם ברצונך להשקיע ברכישת טונר למדפסת רעננה מספקת פתרונות גם לטכנולוגיה הזו. כלל המוצרים שלנו כוללים שנה אחריות ונשלחים ללקוחות שלנו בפריסה ארצית. אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ – עד 70% בעלויות ההדפסה. חברתנו נחשבת לאחת החברות המוביל בארץ באספקת דיו או טונרים איכותיים ללקוחותיה.