קונים טונר למדפסת או דיו למדפסת יהוד ומשיגים חיסכון בעלויות ההדפסה

כמה עולה להדפיס היום במדפסת רגילה? מהי הדרך הנכונה להוזיל את עלויות ההדפסה? האם אפשר לקנות גם דיו למדפסת יהוד בזול או רק טונר? האם אפשר לקנות טונר למדפסת יהוד בלי לצאת מהבית?

מחירי המדפסות פחתו לאורך השנים האחרונות והפכו את המדפסת לחלק בלתי נפרד מהאבזור הקיים בכל בית, משרד קטן, גדול וחברה. ישנן חברות רבות אשר מייצרות מדפסות כמו HP, SAMSUBG, LEXMARK ועוד רבות. הטכנולוגיות המשמשות להדפסה הינן הזרקת דיו ולייזר. אם יש לך מדפסת הזרקת דיו, יהיה לך צורך לרכוש דיו למדפסת יהוד ואם יש לך מדפסת לייזר, יהיה עלייך לקנות טונר למדפסת יהוד.

עלויות דיו למדפסת יהוד וטונר

העלויות של דיו או טונר למדפסת יהוד וטונר יכולות להשתנות כאשר ישנם שלושה דברים שמשפיעים עליהן:

  1. סוג המדפסת – בעיקרון, בדרך כלל עלות הדיו תהיה יקרה יותר מעלות הטונר. הדפסה במדפסת לייזר היא זולה יותר לכל עמוד מודפס.
  2. כמויות ההדפסות – ככל שיש לך צורך בהדפסות רבות יותר כך יש לך אפשרות להוזיל כל הדפסה יחידה. בהסתכלות על רכישת דיו או טונר למדפסת יהוד, עלייך לבחון כמה עמודים יכול להדפיס כל מוצר. לאחר מכן, יהיה עלייך לחשב את ההדפסה היחידה ולבחור במוצר המשתלם ביותר עבורך.
  3. חברת הטונר או הדיו – ממש כפי שהחברה המייצרת את המדפסת מייצרת גם ראשי דיו וטונרים, כך גם חברות חלופיות. לרוב, רכישה של דיו או טונר חלופי או תואם, תהיה זולה יותר מהאפשרות של החברה המקורית ועם זאת גם כאן חשוב לבחון את עלות ההדפסה היחידה לפני קניית דיו או טונר למדפסת יהוד.