טיפים לבחירת כספת לשימוש אישי

כספת בבית היא התקן הגנה נדרש עבור סוגים לא מעטים של דיירים. משתמשים בה מאבטחים ושוטרים, מחזיקי תרופות מסוכנות או סמים רפואיים, בעלי תכשיטים ומזומן המאוחסנים בבית, ועוד. כספת שנרכשת בחנות כל בו ביתית מסכנת אתכם ואת הרכוש. לא יהיה קשה לפספס שיש לכם התקן "הגנה", וכשחבריכם או הטכנאים שבאים הבייתה בשגרה יראו אותו, הם עלולים לספר על כך לצד ג' שישכיל לפרוץ את ההתקן בקלות. גם עבורכם זו לא צריכה להיות מלאכה קשה, כי חלק נכבד מאותן כספות ניתן לפריצה במכה קלה על הגג. אם אתם מבקשים לחסוך במחיר הקנייה, עדיף לרכוש כספת יד שניה מספק מוצרי בטחון וכספות מאשר כספת חדשה לחלוטין מחנות כל בו. מעוניינים להכיר עוד כמה סודות צרכניים לגבי כספות שיעזרו לכם להחליט נכון? עיינו במאמר שלפניכם.

טיפ מס' 1 – ודאו שהכספת שלכם מצוידת במנגנוני בטחון תקניים

מומלץ לוודא שבצדי הכספת ישנן קורות U חזקות וברזל בציפוי זכוכית למניעת הלימה בפטיש. מומלץ לבדוק מהם בריחי הכספת. כספת מרובת מפתחות ובריחים מספקת לכם יתרון הגנה עצום שכספת עם מפתח ובריח אחד לא מספקת. כמובן שאם מדובר בבריחים צפים, כאלו שלא ניתן לנסר אותם לאחר הנעילה, יספקו לרכוש שלכם בטחון ברמה הגבוהה ביותר.

טיפ מס' 2 – הכספת אלקטרונית? ודאו שישנה גם דרך מכנית לפתוח את הבריחים

בריח שמקושר למנעול חשמלי הוא בריח שתלוי בסוללה של המנגנון. אם היא נגמרה והכספת נעולה, אין לכם דרך לפתוח את ההתקן. המצב היחידי בו זה כן אפשרי הוא כאשר יש מנעול מכני נסתר המשמש לגיבוי במקרה של גמר סוללה. אם הסוכן מציין שבגמר הסוללה יש לפנות אליו לתיקון, זה עדיף מאשר מי שלא מספק מענה זה, אך עדיין נחשב מגושם מאד בהשוואה לכספת שיש בה פתחי מנעול מכני במידה והאלקטרוני יתרוקן מסוללה.

טיפ מס' 3 – עברו על המפרט טרם הרכישה וודאו שצפוי שימוש קל ויעיל

שינוי קודים בהתאם לצורך, סיבוב מפתחות קל ופשוט, פתיחה וסגירה יעילה של הכספת, כל אלו חייבים להיות מנת חלקכם עם כספת שייעודה הוא הבית. כספת זו, בה צפוי להיעשות שימוש מדי יום, צריכה לספק לכם את יכולת התפעול הקלה והפשוטה ביותר.