שאלות ותשובות על ניתוח פנים פלסטי

ניתוח פנים פלסטי, בשונה מטיפול בוטוקס, מיועד לשינוי טוטלי במבנה הפנים שלכם. בעוד אשר טיפולי הזרקות גורמים לשינוי זמני שפג תוקפו כעבור 3 חודשים, ניתוח פנים פלסטי מייצר לכם תוצאות חדשות FOR GOOD, ולכן הוא מועדף בקרב אנשים רבים המייחלים לשינוי זה. כיצד מומלץ לבחור מרפאת ניתוח פנים בימינו? מהי הפרוצדורה של ניתוח מסוג זה? כל מה שרציתם לדעת על ניתוח פנים פלסטי ולא העזתם לשאול, במאמר מידע אחד!

כיצד מיושם ניתוח פנים פלסטי?

המרפאה המנתחת שולחת אתכם לשיחה עם רופא שיבצע את האבחון ויקבע אם התמורות שאתם רוצים שיקרו בפנים שלכם אכן מתאימות ליישום באמצעות ניתוח קבע. במידה וכן, הוא יזכה אתכם בפרטים ראשונים על ניתוח, עלויות, זמני ביצוע, הרדמה, פרוצדורה והתאוששות. הניתוח יתבצע על ידי צוותים מרדימים ומנתחים כשבסיומו תוכלו לנוח כמספר שעות במרפאה ולהשתחרר לביתכם.

האם הניתוח כרוך בסיכונים ובתופעות לוואי?

בפועל, הניתוח נעשה כך שלא ייוותרו צלקות. החיתוכים ומה שקורה מבעד לאפידרמיס נעשים במתודה ייחודית שתשאיר לכם עור חלק כתינוק. כמו כל ניתוח אחר, ייתכנו תופעות לוואי בשעות ההתאוששות הראשונות, עקצוצים וכאבים קלים. יידרשו מספר ימים של אי חשיפה לשמש לצורך הגלדת סימני הניתוח והחזרת הפנים למוטב, כשהן מפוסלות בדרך בה בחרתם.

מהן התוצאות של הטיפול הלכה למעשה?

תוצאות קבע. בשונה מבוטוקס וטיפולי הזרקות חומצה היאלורונית, מדובר על ניתוח שיותיר לכם עור פנים חדש ומפוסל על פי התכנון. עיצוב קבוע של עור הפנים בניתוח אינה פעולה מידית כמו טיפול בוטוקס של מספר דקות, אבל התוצאה אכן קבועה ומבוססת בהחלט.

כיצד ניתן להתחיל להיות מנותחי פנים?

ניתוח פנים פלסטי מתחיל בשיח עם הרופא על מנת לבדוק שאתם מתאימים. רק הרופא המנתח יקבע זאת ורק אחרי המלצתו תוכלו להחליט לגשת לניתוח.

האם ניתן לצרוך במרפאה שירותים ניתוחיים נקודתיים בפנים?

כן, ניתן ליישם ניתוח להרמת פנים, ניתוח אף, וכל ניתוח אחר שמבצע שינוי פרטני בלבד. הדרך הטובה ביותר לעצב מחדש את עור הפנים שלכם היא להגיע לאבחון מלא של רופא פלסטיקאי מוסמך שיבדוק מהם השינויים הנחוצים לכם מבחינה כירורגית.