הרחקת יונים מחלונות בית העסק שלכם חשובה לשיפור חזותו

אחד התחומים החשובים ביותר לבית העסק שלכם, ובמיוחד אם הוא ממוקם בתוך בניין נמוך קומה, הוא הרחקת יונים. היונים נוהגות לקנן בבניינים נמוכים על החלונות. בדרך כלל, במשרדים אין בעיה של מרפסות קינון אבל אם המשרד הספציפי שלכם ממוקם ליד מנוע של מזגן או מגרעת בטון, זה מספיק כדי להוציא אתכם ואת העובדים מפוקוס, בעודכם פוגשים מדי יום יונים מקוננות בחלונות. הדבר לא רק מכער את הסביבה מבחינה אסתטית אלא גם מעכיר את רמת הבטיחות כמקום עבודה. עסק שיש בו יונים חושף את עובדיו למחלות וזיהומים, ולכן חשוב מאד לדאוג בהקדם להסדרת הרחקת יונים.

הרחקת יונים מבתי עסק – כך תסדירו זאת

הרחקת יונים מבתי עסק נעשית על ידי שירות הדברה עצמית מקצועי אשר מספק לבית העסק שלכם את הכלים לבצע את ההרחקה. ניתן לקבל מכשיר אולטרסאוני המשמיע צלילים שאינכם יכולים לשמוע, אך עבור היונים הם מהווים מטרד. ניתן לקבל דוקרנים ותופסנים שהיונים נתפסות בהם ואז מסתלקות מהמבנה שלכם. הדרכים לביצוע מגוונות, וחשוב לערב מומחה הרחקת יונים אשר יבחן את המשרד שלכם ויציע לכם את הדרכים הפרקטיות ביותר לביצוע ההרחקה.

התחייבות ללוח זמנים משוער להרחקה

בתחום ההדברות וההרחקות לא ניתן לקבוע תאריכי תפוגה מדויקים אך אפשר לנבא באופן משוער את הזמנים בהם המטרדים לא יהיו חלק מהשגרה. כך קורה גם בתחום הרחקת יונים. בהינתן המקום בו הן מקננות ובהינתן שיטת ההרחקה שבחרתם, ניתן לנבא עבורכם מתי היונים כבר לא יקננו באזור שלכם. אנו ממליצים תמיד לבחור בשיטת ההרחקה המידית ביותר, זו שתגשים את ההרחקה ביעילות המקסימלית.

הרחקת יונים – למען סביבת עבודה בטוחה

יונים הן מטרד שמעביר מחלות, במיוחד כאשר הוא בעת התרבות והטלת ביצים. אל תתנו לזה לקרות במשרד שלכם. זה לא בניין מגורים, זה מקום עבודה בו מוסרים דין וחשבון למשרד הכלכלה לגבי בטיחות עובדים. אם הבחנתם ביונים בחלונות שלכם, הזמינו באופן מידי שירות הרחקת יונים ודאגו להשיב את הסדר במשרד אל כנו. בכך, תוכלו להבטיח חזרה מהירה לשגרה וניהול משרד תקין ללא נוכחות טורדנית של יונים.