חליפת הגנה למעלית מבד או מעץ – מה עדיף?

עומדים לבצע עבודות שיפוצים נרחבות בבניין? אם כן, בוודאי אתם יודעים כי אחד המוצרים לו אתם זקוקים הוא חליפת הגנה למעלית מבד או מעץ. חליפת ההגנה שומרת על המעלית בזמן עבודות השיפוצים ומאפשרת לכם להיות בטוחים כי המעלית לא תנזק בזמן עבודות השיפוצים.

נזק למעלית יכול להתרחש כתוצאה מחומרי בניה המועברים דרכה ויוצרים לכלוך רב, דרך כלי עבודה כבדים אשר עלולים ליצור מכות וחבלות לגוף המעלית ועוד. חליפת הגנה למעלית יוצרת הגנה מפני הנזקים הללו, וכך שומרת על המעלית ומונעת נזקים שיעלו לכם לאחר מכן לא מעט כסף על תיקונים.

 

אך מה עדיף לבחור? מה היתרונות והחסרונות של כל אופציה ואיזו חליפת הגנה למעלית היא המתאימה והטובה ביותר עבורכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

מה אתם מעבירים במעלית?

אחד הנתונים שיש לקחת בחשבון כאשר מתלבטים בין חליפת הגנה למעלית מבד או מעץ הינו סוג הציוד או התכולה אותה אתם מתכננים להעביר במעלית. אם המעלית תשמש את עובדי הבניה בלבד, וההגנה היחידה שדרושה היא הגנה מלכלוך שהם יעבירו אל המעלית, אתם יכולים לבחור בחליפת הגנה למעלית מבד אשר תספוג אליה את כל הלכלוך כמו צבע, בטון, בוץ וכדומה וכך תשמור על המעלית נקיה לחלוטין. לעומת זאת, אם אתם משתמשים במעלית על מנת להעביר ציוד כבד כמו כלי עבודה שונים וכדומה, מדובר בציוד אשר יכול לגרום למכות וחבלות למעלית, ולכן עדיף לבחור חליפה למעלית מעץ אשר תתפקד גם בתור בולמת זעזועים וכך תשמור על הקירות של המעלית.

 

מהו היקף הפרויקט?

כאשר מדובר בפרויקטים קטנים וקצרים רבים מעדיפים לעשות שימוש עם חליפת הגנה למעלית מבד, אותה קל ומהיר לשנה, לפרק ולהרכיב. לעומת זאת, אם מדובר בפרויקט הרבה יותר גדול ומסיבי, כמו תמ"א 38, עדיף לעשות שימוש בחליפת הגנה למעלית מעץ אשר תשמור על המעלית בצורה מיטבית יותר לאורך כל הפרויקט, ותמנע הוצאות מיותרות כאשר הוא יסתיים.