למה כדאי להזמין אמן חושים לאירועים עסקיים?

מתכננים אירוע עסקי בקרוב? מחפשים תכנית אמנותית אשר תהפוך את הכנס להרבה יותר מיוחד והרבה יותר מהנה עבור המשתתפים בו.

חשוב להבין כי כנס עסקי הוא לא רק תוכן מקצועי, בכדי שזה יהיה כנס מוצלח, הוא חייב לכלול תוכן מעניין ומעשיר אשר ימשוך את המשתתפים בכנס ויאפשר להם לקבל יותר מרק תוכן מקצועי.

אירוע אמנותי או תוספת תרבותית יהפכו את האירוע העסק לעשיר יותר, הם יכולים לשדרג את התכניה של האירוע ולא רק לגרום ליותר אנשים להגיע אל הכנס, אלא גם לגרום להם ליהנות ממנו ומההשתתפות בו, במיוחד אם מדובר בכנס אשר ההשתתפות בו הינה חובה כמו כנס עובדים.

 

מהו אמן חושים?

אמן חושים הוא לא קוסם, וחשוב להבין את זה. לא מדובר במופע קסמים כמו שכולנו מכירים, מופע אשר יכול להתאים בעיקר לקהל צעיר, אלא מדובר במופע המתאים יותר למבוגרים.

אמן חושים הוא אדם אשר משתמש בחושים האינטלקטואליים שלו בכדי להעלות מופע אשר משלב את הקהל. במופע של אמן חושים הקהל הופך להיות חלק מהמופע, המשתתפים מפעילים את החשיבה שלהם בכדי להבין כיצד מבוצעות הסצינות השונות כך שבסופו של דבר הקהל לוקח פעיל במופע, ועוד חושב עליו זמן רב לאחר שהוא מסתיים.

 

ההתאמה של אמן חושים לאירועים עסקיים

באירועים עסקיים כדאי תמיד לשלב תוכן מעבר לתוכן המקצועי. מופע של אמן חושים באירועים עסקיים יעניק למשתתפים אתנחתא במהלך היום, הוא ישלהב את הקהל ויהפוך את האירוע העסקי להרבה יותר מיוחד והרבה יותר מהנה. היום יותר ויותר גורמים אשר עורכים אירועים עסקיים מבינים כי הדרך להפוך את האירועים הללו למוצלחים וטובים יותר הינה לשלב תוכן אשר מהווה הפסקה במהלך היום,  ומעניק זמן להנאה במהלך היום.

כמובן, חשוב לבחור אמן חושים מקצועי אשר מתמחה בהתאמה של המופע אותו הוא מעלה לאירוע, בין אם זה מבחינת התאמה לכמות המשתתפים, הרמה האינטלקטואלית שלהם, התחום בו הם עוסקים או כל דרך דומה לביצוע ההתאמה.