מדריך קצר לתכנון נופש חברה

מחפשים לארגן למקום עבודתכם נופש חברה? במאמר הדרכה זה תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת ביעילות ובקלות. אנו נלמד אתכם כיצד לבחור את שירות ההפקה המושלם לצורך כך, זה אשר ייקח את האירוע שלכם למחוזות הלוהטים ביותר ויגרום לעובדים ליהנות ממנו ולכם לבוא על סיפוקכם.

בחרו חברת הפקות מומחית לנופשי חברה

חשוב לבחור חברת הפקות אשר תחום ההתמחות שלה הוא נופש חברה. חברת הפקות שכזו תוכל לקחת את האירוע שלכם למעלה אחרת בהשוואה לחברה הפקות רגילה, שכן כאן תחום ההתמחות המדובר הוא נופש חברה, מה שאומר שלחברה יש ניסיון עם אתרי תיירות, אטרקציות ומקומות לינה ייעודיים. חברה זו תוכל לסגור עבורכם דילים אטרקטיביים ולסייע לכם לגבש סילבוס אירוע שיתאים פיקס למה שאתם צריכים ליצור בו.

גבשו מתווה עבור נופש חברה שיכלול אטרקציות ופעילויות מתאימות

מומלץ לשלב נאומים שלכם, טקסי מצטיינים, גיבושונים בין העובדים, אירועי משפחות לעובדים, ועוד. בקשו מנציגיה של חברת הפקות להתאים עבורכם אתרי תיירות ונופש המתאימים לאטרקציות ופעילויות אלה על מנת ליצור עבור עצמכם את האירוע המושלם. מאד חשוב לעבוד על סמך המלצות עובדי החברה ולבחור באתרים שהם מסדירים עבורכם על מנת שתוכלו לזכות באירוע נופש חברה בלתי נשכח במלוא מובן המילה.

תחמו את האירוע בזמנים וודאו שאין התנגשויות בין הפעילויות

חשוב לעבור על הזמנים ולבדוק שלא שיבצתם 1+ אירועים באותה משבצת. כמו כן, ודאו שבחרתם שעת התכנסות נאותה שתאפשר לכל העובדים להגיע בזמן לנקודת המפגש, ללא קשיים. מאד חשוב לוודא כי לעובדים שלכם, לפחות לאלו שהוזמנו לאירוע, יש כיצד להגיע בפרק הזמן שנבחר עבורם ולשנות את מועד תחילת האירוע במידה ורבים מתקשים בהגעה בשל היעדר תחבורה ציבורית או תשתיות תחבורה אחרות בשעות המוקדמות. ניתן להתארגן כקבוצות עובדים ולהסיע מעט מהן על מנת שכל מצבת העובדים תגיע לנקודה במועד. בגדול, מומלץ לדחוף לכך ולא לדחות לשעה יותר מאוחרת על מנת ליהנות ממקסימום אטרקציות במהלך הטיול ולהספיק כמה שיותר טיולים באזור הנבחר. במיוחד כאשר זהו נופש חברה רחוק, חברת הפקות ממליצה להתחיל מוקדם ככל האפשר ולהתארגן על הסעות עובדים לנקודת המפגש של האירוע.