מוסך נייד עד הבית: התקלה משביתה? אפשר לקרוא לעובדי מוסך פרטיים אליכם לרכב

מוסך נייד מאפשר לכם לתקן באופן מזורז את הרכב שלכם כאשר הוא נמצא תקול ותקוע בדרכים. המצבר נגמר, טנק הדלק התרוקן ואין תחנה באזור, וכד'. השירות מספק לכם רכב דרכים ולא משאית. רכב כזה יכול למצוא את הנקודה בה נתקעתם בקלות, לעצור בבטחה ולספק את התיקון מהר וחכם יותר משירות גרר מסורבל שיארך זמן לא מועט עד הגעתו ועד הובלת הרכב לאן שצריך.

שירות מצבר עד הבית מטעם מוסך נייד – היעיל ביותר לנהג התקוע

בין אם נתקעת במדרכת הכניסה לבית, או מחוץ למסעדה, בכביש המהיר או בסמטה עירונית קשת הגעה, חברת מוסך נייד תגיע עד אליך ותתקן את הבעיה שהתגלתה ברכב. במידה והרכב חף מתקלות, תספק החברה את המוצר שנגמר והשבית את תנועת הרכב: דלק, מצבר חדש, וכד'. האספקה תינתן במחירים לא יקרים ההשוואה למתחרים, כאלו שיאפשרו לכם לקבל החלטה לטובתם (ולטובתכם) ולהמשיך בנסיעה כמתוכנן.

הגעת המוסך הנייד ליעד בו נתקעתם

שירות מוסך נייד יגיע ליעד בו נתקעתם בקלות ובאמצעות זיהוי GPS. ניתן לשלוח לנהג את המיקום שלכם, ואם אינכם יודעים איך עושים זאת, ניתן לבקש הדרכה. הוא ימצא אתכם בנקודה המדויקת בה אתם תקועים ויספק את שירות התיקון הדרוש. במסגרת שירותיו ניתן לצרוך מצבר עד הבית  (שירות שתקף גם כשנגמר המצבר במקום אחר), מילוי דלק, ועוד. ניתן גם לבצע עבודות מוסך בסיסיות שאינן מצריכות סדנה כבדה לתיקון רכבים.

ביצוע התיקון במהירות וביעילות

מוסך נייד יספק עבורכם שירות החלפת מצבר עד הבית, תיקון או מילוי דלק במהירות וביעילות. עובדי חברת מוסך נייד ידעו לזהות במהירות את התקלה שהתהוותה ברכב שלכם ולהשיב אותו שוב לתקינות מלאה. הנהג של רכב המוסך הנייד ינחה אתכם בדיוק מה עליכם לעשות לשם השלמת התיקון, לתת גז בסל"ד מסוים כאשר מחליפים מצבר, לסייע לעשות פעולות בטוחות במכסה המנוע המצריכות עבודה של 2 אנשים, וכד'. בכך, תוכלו להבטיח שירות תיקונים יעיל, מהיר וזמין, כזה שישיב לכם את הרכב שוב לתקינות וכשירות מלאה ויאפשר לו לנסוע כפי שהיה לפני התרחשות התקלה המשביתה.