עורך דין לשון הרע על הפרת זכויות מסוגים שונים באמצעות האינטרנט

עורך דין לשון הרע מטפל בנושא זה כחלק ממכלול כללי של נזיקין ולכן זהו עורך דין נזיקין. במקרה זה, נספק לכם מידע על עורך דין שתחום התמחות מרכזי אצלו בסוגיות הללו הוא האינטרנט. עורך דין זה ייצג אתכם, אמנם, מול גורם אנושי שהוציא עליכם לשון הרע, אבל גם יפעל מול הנהלות של חברות ענק באינטרנט, ביניהן גוגל ופייסבוק, למניעת הרחבת הנזקים מאותו גורם אנושי. ניתן לפנות לייצוג גם מול חברות אלו אם אתם סבורים כי הן עצמן גרמו לכם לעוול. בין אם זה נעשה בטעות, בהינף קליק נסגר פרופיל בפייסבוק, למשל, ובין אם לא, יגיע עורך הדין לפרטי הקשר הטלפוניים של מקבל-ההחלטה ובמקביל ינסח מכתבים לחברה שישנו אותה.

הפרת זכויות יוצרים באינטרנט

כשם שבגזל זכויותיכם מעבודה, אתם תפנו אל עורך דין לענייני עבודה, כך קורה בהפרת זכויות יוצרים. זו יצירה שעבדתם בשבילה או יצרתם אותה בדרך אחרת בכוחות עצמכם וגורם עלום מעתיק אותה מכם וטוען שהיא שלו. פעולה כזו מצריכה התערבות של עורך דין מומחה לזכויות יוצרים ברשת האינטרנט על מנת שידאג לבטל את הפרסום הכוזב באמצעות מכתבי התרעה לפני הגשת תביעה וניסיון להגיע לבוררות, במהלך משלוחם. ברוב המקרים, הגורם שהעתיק ישכיל להגיע אליה. נפתחו מעט מאד תיקים במערכת המשפט שעוסקים באינטראקציה של גניבת זכויות יוצרים ממשתמשים מסוימים על ידי אחרים בתוך גוגל או ברשתות החברתיות.

פרסום מידע שלילי עלי ברשת

במקרה כזה, יש רק אישיות אחת שצפויה להשכיל לסייע לכם: עורך דין לשון הרע שינסח מכתב למפרסם השלילי. בין אם הפרסום השלילי עליכם נכון ובין אם לא, ככל שאין בו ערך ציבורי, קשה יהיה לטעון שהמפרסם צודק, וכנראה שלא תעמוד לו חזקת החפות.

סגירת פרופיל גוגל או פייסבוק על ידי הנהלות החברה שלא בצדק

בין אם מדובר בסגירה הרמטית של הפרופילים שלכם, או כזו שמלווה בתאריך תפוגה, ובין אם הנהלת הרשת מספקת הסברים למעשיה או לא, חשוב לפנות אל עורך דין מומחה לרשתות חברתיות. הוא יוכל לצייד אתכם בפרטי הקשר של המחלקה בתוך גוגל או בתול פייסבוק שהייתה אחראית למחדל ובמקביל הוא ינסח מכתב שקורא להנהלה להחזיר אתכם לרשת.