איך לבחור חדרי בריחה לקבוצה גדולה?

רוצים לצאת עם קבוצה של חברים או בני משפחה אל חדר בריחה? מחפשים חדרי בריחה אשר יאפשרו לכם ליהנות בתור קבוצה גדולה מבלי להרגיש כי החוויה נפגמת כתוצאה מכך? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

בכל רחבי הארץ אתם יכולים למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה שונים, חלק מיועדים לקבוצות קטנות ואפילו זוגות, וחלק יכולים להתאים לקבוצות גדולות יותר.

חשוב להבין כי ככל שהקבוצה גדולה יותר, האתגר צריך להיות מורכב יותר, החדר עצמו צריך להיות גדול יותר והחיגות מותאמות לכמות גדולה של משתתפים. לכן חשוב לבדוק היטב את חדרי הבריחה השונים לפני שבוחרים חדר בריחה לקבוצה גדולה. בחירה לא נכונה תשפיע על האתגר ועל ההנאה של כלל המשתתפים, ולכן חשוב להשקיע זמן בלבחון היטב את החדר לפני הבחירה.

 

סוג האתגר

בין חדרי הבריחה השונים ברחבי הארץ אתם יכולים לזהות מגוון רחב של אתגרים שונים. אם מדובר בקבוצה גדולה עליכם למצוא אתגר אשר יוכל להתאים לכולם, ולכן כדאי לבחור חדרי בריחה עם אתגרים רב שלביים הכוללים כמה רמות שונות כך שכל אחד יוכל למצוא את השלב בו הוא יכול להשתתף ולהועיל וכולם ירגישו כחלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת של החדר.

בדקו היטב את סוג האתגר ואת ההתאמה שלו לכמות האנשים אשר ישתתפו בחוויה יחד אתכם.

 

הגבלת זמן

ככל שהקבוצה תהיה גדולה יותר, ייתכן כי יהיה קל יותר לבצע את האתגרים השונים. לדוגמא, ברוב חדרי הבריחה משך הזמן מוגבל לשעה בלבד, אך כאשר הקבוצה גדולה, ייתכן ויהיה ניתן לבצע את האתגר בפחות זמן. לכן כדאי לבחור חדר בריחה בו מתאימים עבורכם את האתגר כך שיקח יותר זמן עם חידות קשות ומאתגרות יותר. האפשרות השניה הינה הגבלה לזמן קצר יותר, אך הדבר יכול לגרום למצב בו החוויה תגמר מהר מידי, ואם אתם מחפשים אטרקציה לזמן ממושך או חוויה שלא תגמר מהר מידי, עליכם לבחון את עניין הזמן לפני שאתם בוחרים חדר בריחה שיתאים לכם.