איך אפשר להתמודד עם מצבים של הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק?

מישהו השתמש ביצירה שלכם בפרסום שלו ברשת החברתית? מגלים כי גורם מסויים הפר את זכויות היוצרים שלכם בפייסבוק? חשוב שתדעו שיש דרכים להתמודד עם זה.

הרשת החברתית פייסבוק מנוהלת על פי תקנות נוקשות של הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק, ובכל מקרה בו יופרו זכויות היוצרים הרשת יכולה להסיר את הפרסומים המפרים או אפילו לסגור עמודים שלמים של יוצרים אשר מפרים זכויות באופן קבוע.

כמובן, עליכם להוכיח במקרים רבים כי מדובר בהפרה. אז איך עושים את זה? איך מתמודדים עם מצבים של הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

דיווח לפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק מאפשרת לגולשים לדווח על מגוון רחב של סיבות המפריעות להם בפוסט מסויים. לחיצה על החץ הקטן בחלק העליון של הפוסט תאפשר לכם לדווח לפייסבוק על הסרטון או התמונה ולהוסיף מידע על ההפרה שבוצעה. אתם לא חייבים לחפש דרך איך יוצרים קשר עם פייסבוק טלפונית לכל הפרה קטנה ואם כל מה שאתם רוצים הוא הסרה של פרסום ספציפי המפר את זכויות היוצרים שלכם, זו יכולה להיות דרך טובה לעשות זאת.

במידה ולא, תוכלו לפנות אל החברה דרך דואר אלקטרוני ולשלוח את כל הפרטים, אך קחו בחשבון כי המענה יכול לקחת זמן.

תביעה משפטית

חשוב להבין כי הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק כמוה כהפרת זכויות יוצרים אחרת, ולכן במקרים רבים תוכלו להגיש תביעה משפטית כנגד המפר. כמובן, לא בכל מקרה זה אפשרי ולא בכל מקרה זה משתלם ולכן חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה אשר מתמצא בתחום של הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק ותוכלו לקבל ממנו את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי להבין האם נכון להגיש תביעה משפטית במקרה כזה.

אם מדובר בפרסום אישי, ייתכן כי זה פחות משתלם, אך אם מדובר בהפרת זכויות שנעשתה בפרסום מסחרי – תביעה משפטית יכולה לזכות אתכם בפיצוי כספי גבוה מאוד.