איך יוצרים קשר עם פייסבוק במקרה של הפרת זכויות יוצרים? כל המידע

פייסבוק היא רשת חברתית אשר העלאת תכנים אליה נעשית, מיום ליום, כמו בגוגל: סופרמרקט של אומנויות מכל התחומים, כשהמרחב להעתיק ולהפר את זכויות היוצרים שלכם פרוץ. הרשת מקשיחה אמנם את תנאי האבטחה וחורטת על דגלה את חשיפת הבוטים (המשתמשים שמתחבאים תחת שם בדוי או דמות מדומה) אך ניכר כי היא לא עושה הרבה למען אבטחתן של זכויות היוצרים של מעצבי התמונות, מלחיני המוזיקה ועורכי הווידאו. נהפוך הוא: בימים האחרונים אנו עדים ליותר ויותר רשתות חדשות המתמחות בסוגי אומנות פרטניים כמו סאונד קלאוד במוזיקה, וימאו בסרטוני וידאו ופיבר-אר בתמונות, שם יצירותיהם של האומנים השונים הרבה יותר מוגנות. מה בכל זאת ניתן לעשות אם הופרו זכויות היוצרים שלנו בפייסבוק? להלן מאמר מומחים עבור מקרה של הפרת זכויות בפייסבוק ודרכי הטיפול בה.

מומלץ לפנות לפייסבוק בטלפון ודרך האימייל בליווי עורך דין מומחה

עורך הדין המלווה צריך להיות מומחה להפרת זכויות ברשתות חברתיות ובמיוחד בפייסבוק. זהו עורך דין נזיקין וקניין רוחני אשר יש לו מחלקה במשרד להפרה מקוונת ברשתות חברתיות. עורך דין זה יודע איך יוצרים קשר עם פייסבוק הן בסניף כאן בתל אביב והן מעבר לים. הוא יצייד אתכם בפרטים של פייסבוק ישראל טלפון, כתובת, וכתובות מייל חשובות. את הפנייה שלכם דרך אמצעים אלה חשוב לנסח בליווי עורך דין ובחתימתו כדי שמקבלי ההחלטות יבינו שאתם מיוצגים ויתנו למקרה שלכם קדימות.

הצעדים שמומלץ לבקש מפייסבוק שיעשו במקרה של ההפרה

בסמכותה של פייסבוק לקחת את הפוסט המועתק ולפרסם הודעת צנזורה עליו, כדי להאפיל אותו מעט ולכתוב שם שזה False information, כשבסיבה לכך כתוב שמדובר בהפרת זכויות יוצרים. בסמכותה של פייסבוק גם לשלוח הודעה לגורם המעתיק ולהתריע בפניו על מחיקת הפוסט המועתק כי אין לו אישור מכם לעשות לו פלגיאט. במידה והגורם ימשיך בשלו בפוסטים חדשים, פייסבוק יכולה לחסום זמנית או לצמיתות את אותו משתמש.

חשיבות נחיצות עורך הדין להצלחתכם

רק עורך דין מומחה יודע פרטים נדירים על פייסבוק ישראל טלפון של קובעי החלטות, כתובות מייל חשובות ודרכי התנסחות שיגרמו לקברניטים ברשת להבין על מה אתם מלינים. לכן, הסתמכות עליו מקצרת תהליכים ומאפשרת לכם לשמור באמת ובתמים על זכויות הקניין הרוחניות שלכם.