האם מצבר עד הבית עולה לכם יותר?

אחת השאלות המוכרות ביותר אותה שואלים רבים אשר עומדים להזמין שירות של מצבר עד הבית היא האם מצבר עד הבית עולה יותר מרכישה של מצבר והתקנה שלו במוסך. ובכן, חשוב להבין כי אין תשובה אחידה לשאלה הזו. התשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים. לדוגמא, ישנם כאלו שעובדים רק בתור מוסכים ניידים ואינם מחזיקים מוסך פיזי משלהם, ולכן לרוב הם מציעים מחירים אטרקטיביים הדומים למחירי מוסכים דומים באזור. לעומת זאת, אם יש לכם מוסכניק המחזיק מוסך פיזי הוא יעדיף שתגיעו אליו ולכן לעיתים הוא ידרוש מחיר גבוה יותר עבור מצבר עד הבית.

בנוסף, ישנם עוד נתונים חשובים שיכולים להשפיע על ההוצאה הסופית שלכם, לאו דווקא המחיר של המצבר עצמו, ועליכם לבדוק גם אותם כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים.

האם ניתן לנסוע עם הרכב?

במידה וניתן לנסוע עם הרכב ולהגיע איתו אל המוסך בכדי לבצע החלפה של המצבר, לא יהיו לכם הוצאות נלוות גבוהות, ולכן במקרה כזה ההתלבטות היא פשוטה יותר. במקרים בהם לא ניתן להניע את הרכב בשל תקלה במצבר, ההתלבטות היא או לגרור את הרכב או להזמין מוסך נייד. לרוב, עלויות של גרירה יהיו גבוהות יותר.

נכון, ברוב המקרים גרירה של הרכב תהיה מכוסה על ידי הביטוח אך יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את הזמן שייקח לכם להמתין לגרר, במיוחד אם אתם תקועים על אם הדרך ולא בחניית הבית שלכם, וכן שריטות או חבלות שיכולות להיגרם לרכב בעת הגרירה ולהפחית מהערך שלו.

עלויות ההתקנה

עוד נושא שחשוב להתייחס אליו הינו העלות של ההתקנה עצמה. רבים אשר זקוקים לשירות החלפת מצבר נוטים לבדוק רק את העלות של המצבר עצמו, ופעמים רבות לא מתייחסים כלל לעלות ההתקנה, אשר יכולה להגיע גם למאות שקלים, תלוי היכן אתם נמצאים ובאיזה סוג של מוסך מדובר. לכן חשוב לבצע השוואת מחירים גם על עלויות ההתקנה בכדי למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.